Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:158501
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

25. MĀRKETINGA AUDITS
Mārketinga audits ir- uzņēmuma pašreizējo mērķu , stratēģijas organizēšanas rezultātu un darbības pārbaude, un tās sākotnējais mērķis ir uzņēmuma priekšrocības un trūkumi, lai nākotnē uzņēmuma vadība varētu veikt uzlabojumus.
- Auditā tiek izvērtēts cik efektīvi uzņēmums pilda savus mārketinga uzdevumus.
Mārketinga sistēmas audits:
1. Mārketinga informē. sistēma, inf. Pieredze un pietiekamība
2. Plānošana sistēma- plānošana mērķu noteikšana
3. Kontroles sistēma- norišu kontrole.
Mārketinga produktīvais audits :
1. rentabitātes analīze
2. izmaksu efektivitāte
Mārketinga stratēģijas audits:
1. uzņēmuma darbības uzdevums- formulēts mērķis
2. mārketinga mērķis un uzdevumi
Stratēģija- mārketinga galvenā stratēģija
3. Stratēģija- mārketinga galvenā stratēģija, resursu budžeta plāšana
Mārketinga organizācijas audits:
1. Funkcionālā struktūra- mārketinga vadības pieredze, atbildības sadalīšana
2. Funkcionālā efektivitāte- komunikāciju sistēmas, produktu pārvaldības sistēma
3. Sabiedrības efektivitāte- sabiedrība un saistība starp mārketinga un citām nodaļām uzņēmumā.

26. MĀRKETINGA DIENESTS UN MĀRKETINGA VADĪŠANA
Mārketinga galvenā funkcija ir virzīt un veicināt apmaiņu. Ar mārketinga palīdzību indivīdi un indivīdu grupas iegūst to, kas viņiem vajadzīgs un ko viņi vēlas, veicot apmaiņu ar produktiem ar citiem. Mūsdienās mārketinga nozīmē uzņēmējdarbībā ir ļoti svarīga. Ja iepriekš par mārketinga nozīmību īpaši netika domāts, tad tagad, pieaugot konkurencei, par to tiek domāts arvien vairāk. Līdz ar to uzņēmumam ir jāveic mārketinga funkcijas.
Funkcijas var iedalīt divās grupās – vispārējās un specifiskās. Vispārējās funkcijas ir raksturīgas visiem firmas dienestiem. Ir piecas vispārējās funkcijas:
• Plānošanas funkcija;
• Organizācijas funkcija;
• Koordinēšanas funkcija;
• Uzskaites funkcija;
• Kontroles funkcija.”
Specifiskās funkcijas attiecas tikai uz mārketinga dienestu. Tās ir:
1) Tirgus kompleksā izpēte, analīze un prognozēšana;
2) Preču ražošanas un patērēšanas iespēju analīze;
3) Sadales politika;
4) Preču politika;
5) Cenu politika;
6) Komunikāciju politika;
7) Mārketinga dienesta struktūras veidošana.

27. SABIEDRISKO ATTIECĪBU NEPIECIEŠAMĪBA MĀRKETINGĀ
Sabiedrisko attiecību vadītāja uzdevums ir koordinēt visas darbības, kas saistītas ar uzņēmuma tēla veidošanu.
Galvenie uzdevumi ir:
1. Preses konferenču organizēšana
2. Personāla apmācību organizēšana
3. pasākumu rīkošana
4. problēmu risināšana
5. vadītāju sagatavošana pirms intervijām
6. iekšējās kultūras veidošana uzņēmumā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация