Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:159343
 
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
  Esošā stāvokļa analīze Latvijā    6
  Ieskats kādā no Latvijas uzņēmumiem - SIA LORTA    9
  Uzņēmuma vēsture    9
  Uzņēmuma darbības veids    10
  Bilances posteņu novērtējums    12
  Secinājumi    15
  Iegūto sakarību veidošana    17
  Izvēlētie automobiļi    17
  Aprēķinu un sakarību veidošana    22
  Automobiļu izmaksas    24
  Tarifs    28
  Iegūto rezultātu analīze    31
  Secinājumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Фрагмент работы

Iegūto rezultātu analīze
Izvērtējot iegūtos rezultātus var redzēt kopējās izmaksas, kā arī paralēli tarifs palielinās ja automobilis tiek eksplodēts maz (grafiks – 1,2,3), un ir maz pārvadājamo kravu, jo pie tām pašām izmaksām izņemot degvielu strauji samazināsies peļņa. Galvenokārt kopējās izmaksas sastāda šofera atalgojums un degviela, pat niecīga šofera algas izmaiņa var ievērojami samazināt auto izmaksas tātad arī tarifu, no kā var ievērojami palielināties pārvadājamo kravu skaits. Dispičeram automašīnu ir jāplāno tā lai automobilis pēc iespējas mazāk brauktu bez kravas.
Protams ir pareizi jāizvēlas kāda tieši automašīna ir nepieciešama vai tas būtu mimivens, kravas furgons vai autovilciens tas ir atkarīgs no tā kādas tieši kravas pārvadās uzņēmums. Nav nepieciešams palielināt kravu pārvadājumu uzņēmuma autoparku, lielāka peļņa būtu no tā ja jau esošām automašīnām palielinātu pilno maršrutu skaitu, piemēram ja automašīna aizvedot kravu atpakaļ nebrauktu bez kravas.

Secinājumi
Veidojot šo darbu pēc esošā stāvokļa Latvijā varu secināt ka Latvijā ir ļoti veiksmīgi uzņēmumi kas nodarbojas ar kravu pārvadājumiem Latvijā un ārpus tās jo galvenais faktors ir ģeogrāfiskais stāvoklis. Iestājoties Eiropas Savienībā ir strauji palielinājies trandzīta kravu skaits, līdz ar to arī kravu pārvadājumu uzņēmumu un valsts ienākumi. Pateicoties ģeogrāfiskajam stāvoklim Latvija ir kā savienotājvalsts Eiropas Savienībai un Krievijaj, daudzi pārvadājumi tiek veikti arī no Ventspils ostas .
Latvija ir sekmīgi izpildījusi ES prasības autotransporta jomā un iestrādājusi Latvijas likumdošanā pamatnosacījumus par pieeju pasažieru un kravu autopārvadājumu tirgum, profesinālo autovadītāju braukšanas un atpūtas režīmiem, autotransporta līdzekļu tehniskajiem parametriem un satiksmes drošības nosacījumiem, bīstamo kravu autopārvadājumu organizāciju, kontroli autopārvadājumu jomā un citām ar autopārvadājumiem saistītajām prasībām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация