Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:171140
 
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    2
1.  Dati par plānoto uzņēmumu    3
1.1.  Uzņēmuma nosaukums    3
1.2.  Juridiskā adrese, telefons, e-pasts    3
1.3.  Atrašanās vieta    3
1.4.  Darbības veids    3
1.5.  Uzņēmuma īpašnieki, personas kodi un dzīvesvietas adreses    3
2.  Pamatkapitāla lielums un tā sadalījums starp dibinātājiem    3
2.1.  Uzņēmuma īpašnieki ieguldījums uzņēmumā    3
3.  Uzņēmuma struktūra    4
4.  Darbaspēks, tā raksturojums, prasības    4
5.  Darbinieku samaksa un samaksas forma    5
6.  Nodrošinājums komercdarbībai    6
7.  Piedāvātais pakalpojums    6
7.1.  Pakalpojuma sniegšanas pamatojums un apraksts    6
7.2.  Pakalpojumu tehnoloģija    7
8.  Pakalpojuma tirgus novērtējums    8
8.1.  Tirgus analīze    8
8.2.  Konkurenti    9
9.  Mārketinga stratēģija    10
9.2.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    10
10.  Problēmas un riski    11
11.  Finanšu aprēķins    12
11.1.  Naudas plūsmas plāns pirmajam darbības gadam    12
11.2.  Naudas plūsmas plāns otrajam un trešajam gadam    13
11.3.  Peļņas vai zaudējumu plāns pirmajam darba gadam    14
11.4.  Uzņēmuma bilance uzsākot komercdarbību    15
Фрагмент работы

Kopsavilkums:
Uzņēmuma biznesa plāns ir izstrādāts, lai attīstītu ideju par izvēlētā biznesa, tas ir,
informācijas meklēšanas internetā, kopēšanas un drukāšanas pakalpojumu sniegšanas biroja izveidošanu. Ideja radusies apkopojot informāciju par iepriekšminēto pakalpojumu augošo pieprasījumu konkrētajā teritorijā.
Tāds pakalpojums, kā informācijas meklēšana internetā tiek piedāvāts, jo cilvēkam, kurš ikdienā ar to nenodarbojas un nav apguvis informācijas meklēšanas internetā stratēģiju, tas var sagādāt problēmas. Pirmkārt, tas prasa daudz laika, otrkārt, nepieredzējuši cilvēki mēdz apjukt no internetā pieejamā informācijas daudzuma, treškārt, var rasties tehniskas problēmas - informācijas apskatē, apstrādē, datorsistēmai nedrošu interneta lapu apskatē.
Pēc kopēšanas pakalpojuma ir liels pieprasījums, jo cilvēki nevēlas pārrakstīt ar roku lielu daudzumu materiālu, dokumentu, papīru, ja ir iespējams vienkāršāks variants – nokopēt tos. Arī darbu drukāšanai ir pieprasījums, jo šobrīd visi darbi pārsvarā tiek veidoti datorrakstā. Līdz ar to var secināt, ka šie pakalpojumu veidi ir dzīvotspējīgi.
Kopēšanas un drukāšanas pakalpojumu sniegšana šobrīd ir pieprasīts pakalpojumu veids.
Tirgū ir daudz un dažāda veida uzņēmumu, kas piedāvā šāda pakalpojumu sniegšanu. Gandrīz
katrā birojā, iestādē, skolā, universitātē utt. ir kopējamais aparāts un dators, jo šo tehnoloģiju izmantošana atvieglo ikdienas darbu. Jāatzīst, ka šobrīd tirgus ir piesātināts ar šāda veida pakalpojumu sniedzējiem, taču atrodot izdevīgu atrašanās vietu (netālu no uzņēmuma izvēlētās atrašanās vietas jāatrodas studentu kopmītnēm, skolām, bibliotēkām, vairākām biroja ēkām un uzņēmumiem) un novērtējot augošo pieprasījumu, uzņēmumam ir labas iespējas iespiesties tirgū un veikt uzņēmējdarbību.
Lai izmantotu informācijas meklēšanas internetā pakalpojumu - jābūt vidējam ienākumu līmenim, turpretī lai nokopētu vai veiktu drukāšanu, nav jābūt lielam ienākumu līmenim, jo pakalpojums nav dārgs. Jāatzīmē, kā pārsvarā tiek kopēti un drukāti liela apjoma materiāli, tātad mūsu klienti būs pircēji gan ar zemiem, gan ar vidējiem, gan ar augstiem ienākumiem. Pēc sociālā stāvokļa un nodarbošanās – lielākoties studenti, skolēni, biroju darbinieki, skolotāji, pasniedzēji, menedžeri, mazie uzņēmēji u.c.
Lielākie kopēšanas pakalpojumu sniedzēji piedāvā bez šiem pakalpojumiem arī vēl
daudzus citus (piem.; darbu iesiešana, skanēšana u.c.), kas ir viņu lielākā priekšrocība. Tā kā šie uzņēmumi ir lielu firmu pārstāvji, tad servisa un cenu stratēģijas veidošanas ziņā tiem ir augstāks līmenis. Cenu ziņā pircējiem ir iespēja izvēlēties, jo, lai gan cenas ir diezgan līdzīgas, dažiem pakalpojumiem dažos uzņēmumos atšķiras cenas (vienam pakalpojumam zemāka cena, bet citam līdz ar to augstāka).
Salīdzinot ar konkurentiem, mūsu uzņēmuma pakalpojumu sniegšana atbildīs kvalitātei, kopēšanai un drukāšanai tiks izmantotas labākās iekārtas un materiāli. Jāatzīmē, ka lielākie konkurenti atrodas pilsētas centrā, bet mūsu uzņēmuma atrašanās vieta ir ārpus pilsētas centra, kur nav liela kopēšanas un drukāšanas uzņēmuma.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация