Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:179792
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Informācijas iegūšanas metodes   
2.  Novērošana kā informācijas iegūšanas metode   
2.1.  Novērošanas plāns   
2.2.  Novērošanas norise   
3.  Intervija kā informācijas iegūšanas metode   
3.1.  Intervijas plāns   
3.2.  Intervijas norise   
4.  Darbs ar dokumentiem kā informācijas iegūšanas metode   
4.1.  Plāns darbam ar dokumentiem   
4.1.1.  Iegūtie fakti darbā ar dokumentiem   
5.  Politiski sociālās reklāmas koncepcija   
Фрагмент работы

5.1 Reklāmas scenārijs
Reklāmas kopējā doma ir parādīt kā 20. gadsimta 30. gados norisinājās lielākā ekonomiskā krīze un kā tā beidzās ar karu, un, tad parādīt ekonomiskās krīzes aizsākumu Latvijā un novest uz to, ka var atkārtoties tas, kas notika 30. gados. Un beigās parāda to, ka tam nav jānotiek, un, ka partija „X” uzlabos šo situāciju. Reklāma sastāv no 3 posmiem:
1. 20.gadsimta 30. gadi;
2. Latvija 2007.gadā - „treknie gadi” un Latvija 2010. gadā
3. nākotne, partijas „X” solījums Latvijai
Pirmais kadrs sākas ar to, ka rāda melnbaltus kadrus no 30. gadiem un apakšā labajā stūrī tiek paralēli rakstīts gads.. Melnbaltajā kadrā tiek rādīts cik viss bija labi. Tiek rādīts liels tirgus laukums, kur notiek aktīva darbība – cilvēki kaut ko pērk un pārdot, tiek pievestas jaunas preces uz tirdzniecības vietām. Tad parāda melnbaltu kadru ar tablo, kur parādītas tā laika akciju cenas, un tās ir ļoti augstas. Pēc šī parāda kadru, ka cilvēki par naudu pērk akcijas un ir lielas rindas kasēs. Šajos sākuma kadros tiek parādīta laba situācija valstī. Bet tad aizkadrā sākas skaļāka mūzika, kadrā parādās nobijušās sejas, panika. Uz ekrāna parādās melnbalts kadrs ar tablo, ka akciju cenas biržās strauji kritās un tad rāda karu. Parādās tumšs ekrāns uz pussekundi.
Reklāmas otrajā daļā rāda kadru no 2007. gada, ka veikalos ir lielas rindas, paralēli labajā apakšējā stūrī sāk drukāt tekstu:”2007.gads, „treknie gadi”. Parāda tuvplānu, ka ir piekrauti pilni rati ar precēm un uz lentes pie kases ir daudz produktu. Cilvēki veikalā ir smaidīgi, parāda laimīgu lielu ģimeni, kas iepērkas veikalā. Bet tad sāk rādīt 2010.gadu un labajā apakšējā stūrī sāk drukāt: „2010. gads”, un šajā kadrā rāda diezgan tukšu veikalu pie ieejas. Veikalā ienāk veca sieviete un uzreiz paņem bukletu ar akcijas precēm, kamera pievelk bukletus, kur parāda, ka to ir palikuši pavisam maz. Tad parāda kā šī vecā sieviete norēķinās pie kases, proti, skaitot naudu. Tad parāda ģimeni no četriem cilvēkiem, kuri savā virtuvē ēd pusdienas. Parāda šķīvja tuvplānu, kurā ir zupa bez gaļas, tikai dārzeņi. Tad parāda statistikas datus, ka pensionāru skaits pieaug.
Reklāmas trešā daļa sākas ar to, ka vīrieša plauksta tuvplāna un aizkadrā balss saka: ”Stop. Mēs varam mainīt nākotni.”.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация