Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:196745
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vairumtirdzniecības jēdziens, funkcijas un veidi    4
2.  Mārketinga lēmumu pieņemšana vairumtirdzniecībā    11
2.1.  Tendences vairumtirdzniecībā    13
3.  Esošā situācija SIA „Promolat”    14
3.1.  SIA „Promolat” sadarbības partneri    14
4.  SVID analīze vairumtirdzniecības uzņēmumam SIA „Promolat”    15
5.  SIA „Promolat” uzdevumi    16
6.  SIA „Promolat” problēmas un to risinājumi    17
6.1.  Transports    18
6.2.  Noliktavas    19
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Фрагмент работы

Vairumtirdzniecības uzņēmums nodarbojas ar prezentreklāmu.
Kopš 1992. gada, līdz ar pieprasījuma izaugsmi, ir audzis arī prezentreklāmas firmu skaits, to vidū arī SIA „Promolat” attīstījušies un noturējuši līderpozīcijas šajā reklāmas nozarē.
Mērķis: izanalizēt esošo situāciju SIA ”Promolat”, uzzināt uzņēmuma problēmas un uzdevumus.

Uzdevumi:
Noskaidrot vairumtirdzniecības jēdzienu, funkcijas un veidus;
Noteikt lēmumu pieņemšanu vairumtirdzniecībā;
Noskaidrot esošo situāciju SIA „Promolat”;
Izveidot SVID analīzi vairumtirdzniecības uzņēmumam SIA „Promolat”;
Noskaidrot SIA „Promolat” uzdevumus;
Noskaidrot SIA „Promolat” problēmas.

Tēmas aktualitāte
Latviešu tautai ir raksturīgi tēriņi, latvietim patīk tērēt naudu, un patīk to darīt ar glanci. Latvijā ir ļoti plašs pieprasījums, arī piedāvājums ir samērā liels, tāpēc vairumtirdzniecības uzņēmumi savus klientus piesaista ar īpašu stratēģiju, piemēram, dāvinājumi, jo ar dāvanām uzņēmums veido savu tēlu.
Vairumtirdzniecība ir jebkura produktu realizācija uzņēmumiem, kas to iegādājas ar mērķi pārdot tālāk vai izmantot biznesam. [1]
Mazumtirgotāji un ražotāji izmanto vairumtirgotāja pakalpojumus, kad ar to starpniecību var efektīvāk izpildīt dažādas funkcijas:
produkta realizācija un virzīšana tirgū. Vairumtirdzniecībai ir liels personāla skaits, kurš palīdz ražotājiem realizēt produktus ar samērā nelieliem izdevumiem. Turklāt lietišķie kontakti un tradicionālie sakari pozitīvi ietekmē mazumtirgotājus un galējo pircēju;
produktu sortimentu veidošana. Vairumtirdzniecības darbiniekiem ir visas iespējas sastādīt un veidot pircējam vajadzīgo produktu sortimentu, līdz ar to atvieglo mazumtirgotāju darbību un samazināt izdevumus;
produktu uzglabāšana. Vairumtirgotāji glabā produktu krājumus, samazinot izdevumus piegādātājam un mazumtirgotājam. Pie tam iepērkot lielus produktu partijas, sadala tās mazākās partijās un nodrošina glabāšanu;
transportēšana. Vairumtirgotājs nodrošina operatīvu produktu piegādi, jo atrodas tuvāk pie galējā pircēja nekā ražotāji;
finansēšana. Vairumtirgotāji finansē savus klientus, dodot komerckredītu, kā arī savus piegādātājus, dodot pasūtījumus un savlaicīgi apmaksājot rēķinus;
uzņemas risku. Uzņemoties atbildību par produktu un sedzot izdevumus, kas ir saistīti ar iztrūkumiem, bojājumiem vai to novēršanu, vairumtirgotāji uzņemas arī daļu riska par produktu realizāciju;
sniedz papildus pakalpojumus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация