Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:206434
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Kvalitāte    7
1.1.  Kvalitāte, tās mērķi    7
1.2.  Preču kvalitāte    7
1.3.  Zāļu kvalitāte    9
1.4.  Preču un pakalpojumu kvalitātes standarti    11
1.5.  Kvalitātes nodrošināšana    14
1.6.  Kvalitātes uzlabošana    14
2.  Kvalitātes nozīme uzņēmuma „Grindeks” ieņēmumu un finansu rezultāta veidošanā    16
2.1.  Kvalitāte uzņēmumā „Grindeks”    16
2.2.  Uzņēmuma „Grindeks” darbības virzieni    17
2.3.  Gatavo zāļu un aktīvo farmaceitisko vielu pārdošana    20
2.4.  Aptauja    22
2.5.  Uzņēmuma „Grindeks” bilance, peļņas un zaudējumu pārskats    24
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotā literatūra    29
  Pielikums. Atskaite    30
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kursa darba izstrādes laikā, autore nonāca pie secinājumiem:
7. Cīņa par patērētāju piespiež ražotājus sacensties par savas produkcijas kvalitatīvo raksturojumu uzlabošanu.
8. Preču kvalitāti nosaka daudzi faktori- tehnoloģija, izejmateriāli, personāla kvalifikācija, preču uzglabāšana, transportēšana.
9. No kvalitātes arī ir atkarīgs preču pieprasījums un pārdošanas apjoms.
10. Zāļu kvalitātes rādītājs ir atkarīgs no izejvielas un noteikta ražošanas paņēmiena, ko nosaka, novērtējot zāļu drošumu, efektivitāti, atbilstību tehnisko normatīvu dokumentācijai, tīrību, kvantitatīvo un kvalitatīvo sastāvu, fizikālās, ķīmiskās, bioloģiskās un terapeitiskās īpašības.
11. Lai preci vai pakalpojumu varētu uzskatīt par kvalitatīvu ir nepieciešama standartizācija, kurā ir noteiktas konkrētu preču, pakalpojumu, uzņēmējdarbības vadīšanas vai kādas citas darbības kvalitātei uzstādītās prasības.
12. Kvalitātes nodrošināšanai nepieciešams- produktu sertifikācija, produktu testēšana, protokolēšana, politikas kvalitātes izvērtēšana, tirgus atsauksmes, patiesa reklāma.
13. Lai uzlabotu kvalitāti nepieciešamas stratēģiskās saistības, darbinieku līdzdalība, jaunas tehnoloģijas, kvalitatīvi materiāli, uzlabotas metodes.
14. Kvalitātes, drošības un vides politika apliecina „Grindeks” ražotās produkcijas drošību un kvalitāti, kā arī sniegto pakalpojumu kvalitāti.
15. Tā kā „Grindeks” rūpīgi seko un pastāvīgi veic savas darbības uzlabojumus, tad uzņēmums pievērš uzmanību organizēšanai tā, lai nepārtraukti mazinātu ražošanas, produktu un pakalpojumu ietekmi uz vidi.
16. Koncerna apgrozījums 2011. gadā salīdzinot ar 2010. gadu palielinājies par 6,9 %.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1336601
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация