Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:211782
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Tā kā šo faktoru ietekme uz patērētāju nav viendabīga, tad šie faktori ir grupēti pēc to ietekmes intensitātes uz pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu un to izmantošanas uzņēmējdarbībā. Sīkāk var iedalīt mikrofaktorus:
• tiešās ietekmes- faktori ar kuriem dažādas organizācijas ietekmē patērētāju rīcību, parasti tie ir dažādi mārketinga instrumenti, organizācijas mēģina ietekmēt patērētāju uzvedību ar dažādām manipulācijām, veiksmīgi lietojot mārketinga mix elementus, izmantojot efektīvas komunikāciju metodes u.c.
• netiešās ietekmes- faktori, kuri raksturīgi katram indivīdam. Ar šo faktoru palīdzību ir iespējams segmentēt tirgu, šie faktori ir: ekonomiskie, kultūras un sociālie faktori (daļa sociālo faktoru var piederēt arī tiešās ietekmes faktoriem).
• situācijas faktori- faktori, kas stipri ietekmē lēmuma pieņemšanas procesu, kas ir pircēja rīcības pēdējais posms. Ar situācijas faktoriem saprot dažādas situācijas, kādās nokļūst cilvēks, un to, kā tās spēj ietekmēt viņa uzvedību. Tie ir psiholoģiskie, personīgie un situācijas (ar situācijas faktoriem saprotot konkrētus apkārtējās vides apstākļus vai izvēles kritērijus).
Savukārt, runājot par faktoriem, kas ietekmē galīgā lēmuma pieņemšanu Dž. Blaits atsaucas uz Vebsteru un Vindu. Šos faktorus salīdzinot ar spēkiem:
• vides spēki- piemēram, vides ekonomika
• uzņēmuma spēks- piemēram, tā lielums, kas tieši ietekmē tā pirktspēju
• grupas spēks- dažādu interešu grupu spēku samēri un mijiedarbība uzņēmumā.
• Indivīda spēks- lēmuma pieņēmēja personība un prioritātes
Gala rezultātu ietekmē visu šo spēku kopums.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация