Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:215581
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

1.lekc.
Tirdzniecība (angļu val. - trade) ir patstāvīga tautsaimniecības nozare, kas nodarbojas ar preču un pakalpojumu novadīšanu no ražošanas līdz patērētājam, ar mērķi gūt peļņu.
Pārdošana, realizācija (angļu val. -sale) – uzņēmuma funkcija – preces vai pakalpojumu pārdošana patērētājam, lai gūtu peļņu.
Tirdzniecības funkcijas
Tirdzniecības transpozitorisko pamatfunkciju tautsaimniecībā, kuras pamatā ir darba dalīšanas principi: pārejas radīšana starp ražotāju un realizāciju.
Tās ietekmē izraisa vērtību radīšanu tirdzniecībā.
Pamatfunkcija ļauj veidot pakļauto funkciju sistēmu.
Iedalījums pēc saimnieciskā virziena
Pēc saimnieciskā darbības virziena tirdzniecība var būt iekšējā un ārējā, bez tam katrs virziens dalās 2 daļās – vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
Tirdzniecības darbību var veikt gan individuālā veidā, individuāli tirgotāji- komersanti (ar licencēm), vai arī veikt, dibinot komercsabiedrību.
Vairumtirdzniecība
Vairumtirdzniecība ir jaunu un lietotu preču tālākpārdošana (pārdošana bez pārveidošanas).
Tā ietver preču tālāku pārdošanu mazumtirdzniecības, vairumtirdzniecības, rūpniecības uzņēmumiem, institucionālajiem vai profesionālajiem lietotājiem, tirdzniecības aģentiem vai mākleriem.
Mazumtirdzniecība ir jaunu un lietotu preču tālākpārdošana (pārdošana bez pārveidošanas), ko veic:
Kioskos, tirdzniecības vietās, tirgos, stendos u.tml.
kā arī mazumtirdzniecībā, ko veic firmas, kas izpilda pasūtījumus pa pastu, ielu pārdevēji un ,apkārtceļojošie sīktirgotāji, patērētāju kooperatīvi, izsoļu nami u.tml.
Servisa politika tirdzniecībā
Servisa politika – visi papildpakalpojumi, kuri pircējam tiek sniegti nozares ietvaros, vai brīvprātīgi uzņēmuma individuālie pakalpojumi preces saņēmējam.
Mērķis – veicināt realizāciju.
Darbs ar klientiem
Piesaistīšanas process.Izpēte;Testēšana;Sadarbība;Savstarpējā atkarība; Integrācija.
atlases kritēriji Iespējamais pirkuma apjoms; Iespējamā peļņa; Prognozētā izaugsme; Iepirkuma politika, pirkšanas procesi, labas attiecības

Distribūcijas un dīleru tīkla attīstība
Distribūcija – izplatīšanas kanāli
Dīlera tīkls – tirgotāju tīkls
Distributora funkcijas finansēšana, uzglabāšana, loģistika , izplatīšana
var pildīt arī tehniskā konsultanta un servisa partnera funkcijas.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация