Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:254676
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.07.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  ANALĪZES DAĻA   
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā   
1.2.  Nozares raksturojums   
1.3.  Uzņēmuma raksturojums   
1.4.  SVID analīze   
1.5.  Konkurētspēja, tās būtība   
1.6.  Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības kā pamats konkurētspējas nodrošināšanai   
2.  PROJEKTA DAĻA   
2.1.  A/S Aldaris iekšējās un ārējās vides izpēte   
2.2.  A/S Aldaris projekta izstrādes priekšlikumi   
2.3.  Mārketinga un uzņēmuma tēla projekta izstrāde   
2.4.  Sortimenta paplašināšanas projekta izstrāde   
2.5.  Personāla uzlabošanas projekta izstrāde   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Bibliogrāfiskais saraksts   
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
1. Pēdējo desmit gadu laikā Latvijas ekonomika ir strauji augusi apsteidzot daudzas Rietumeiropas valstis.
2. A/S Aldaris dzērienu ražotājs, kas ir pārtikas rūpniecības nozare, kas, savukārt, ir apstrādes rūpniecības apakšnozare.
3. Uzņēmums Aldaris ir akciju sabiedrība, kuras pamatkapitāla daļas (akcijas) var būt publiskās apgrozības objekts. AS Aldaris ir mazalkoholisko un bezalkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā.
4. Konkurētspēja ir uzņēmēju tagadnes un nākotnes spēja un iespējas radīt pasaulei preces, kuru cenas un ārpus cenas īpašības veido pievilcīgāku "paketi" nekā iekšzemes un ārvalstu konkurentiem.
5. Analizējot uzņēmumu pēc M.Portera modeļa var secināt, ka uzņēmumu „Aldaris” lielākā vai mazākā mērā tieši ietekmē visi M.Portera piecu konkurences spēku modeļa komponenti.
6. Analizējot uzņēmumu pēc VRIO matricas var redzēt, ka uzņēmuma rīcībā nav tādu resursu, kas tam kalpotu par noturīgu konkurētspējīgo priekšrocību, tomēr pastāv resursi, kas par to var kalpot īslaicīgā periodā, piemēram, piedāvātais sortiments un mārketinga aktivitātes, kā arī darbinieku pieredze, kas ļauj sniegt maksimāli kvalitatīvus pakalpojumus, kā arī ir pamats veiksmīga uzņēmuma menedžmenta realizēšanai.
7. Izstrādāt mārketinga un uzņēmuma tēla projektu, kas ļautu popularizēt pašu uzņēmumu un būtu atpazīstams visā sabiedrībā. Mēģināt sabalansēt uzņēmuma izmaksas ar kavlitāti.
8. Veikt sortimenta paplašināšanas projektu, ar kura palīdzību uzņēmumam palielinātos pagrozījums un peļņa, kā arī būtu jauna produkcija, ko piedāvāt patērētājiem ilgtermiņā.
9. Izveidot projektu, kas sekmētu personāla attiecības. Izstrādāt tādas aktivitātes, ar kurām varētu risināt kopējās problēmas, uzlabot uzņēmuma darbību un kopējo darba efektivitāti.

Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация