Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:286728
 
Оценка:
Опубликованно: 11.02.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Konflikta stratēģijas, sadarbības instrumenti    5
1.1.  Efektīva konflikta pieņemšana, tā atrisināšana    5
1.2.  Sadarbības un pārmaiņu instrumenti    8
2.  Darba stimulēšanas principi, uzņēmuma personāla motivēšanas būtība un mērķi    10
3.  Fokusēšanās uz klientu vajadzībām    15
4.  Pētnieciskā daļa    18
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Фрагмент работы

Secinājumi
1) Konflikta risināšanai ir piemērotas stratēģijas, kas koncentrējas uz konflikta būtību, kā arī uz konflikta procesu paplašināšanu.
2) Pastāv četri sadarbības instrumenti, proti: vara, līderība, vadība un kultūra, kuri palīdz uzņēmuma vidē sadarboties darbiniekiem. Katrs sadarbības instruments ir koncentrēts uz sava mērķa izpildīšanu.
3) Varas instrumenti ir visefektīvākie situācijās, kad ir grūti panākt vienošanos uzņēmumā. Līderības instrumenti ir orientēti uz rezultātiem, un tie pamudina uz sadarbību. Vadības instrumenti ir koncentrēti uz koordināciju un procesiem, savukārt kultūras instrumentos darbinieki sadarbojas tā, lai būtu virzība vienā virzienā.
4) Lai radītu efektīvu motivācijas sistēmu organizācijā, darbiniekus ir jāmotivē sasniegt organizācijas mērķus, kā arī jārealizē darbinieku vēlmes.
5) Lai stimulētu darbiniekus, uzņēmuma vadītājiem ir jāpadomā par adekvātu atalgojumu, pašrealizācijas vajadzību, kā arī par labvēlīgu vidi.
6) Apkopojot respondentu atbildes, nācās secināt, ka galvenais cēlonis konfliktsituācijās ir atšķirīgs viedoklis ar kolēģiem, jo ar kolēģiem ir biežāka saskarsme, līdz ar to biežāk notiek konfliktsituācijas.
7) Apkopojot anketas datus, nācās secināt, ka gan interesanta pieeja klientu jautājumu risināšanā, gan cieša sadarbība ar klientiem, gan klientu vēlmju uzklausīšana ir līdzvērtīgi nepieciešamas, lai uzņēmums visvairāk pievilinātu klientus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация