Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:339969
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma „Rīgas piensaimnieks” īss apskats    4
2.  Mikro un makro vides analīze    5
2.1.  Arēja mikrovide    5
2.2.  Makrovide    6
3.  SIA „Rīgas Piensaimnieks” iespējas un draudi    8
4.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    12
5.  Uzņēmuma misija, mērķi un stratēģija    14
6.  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Фрагмент работы

6. Secinājumi un priekšlikumi
Izanalizējot SIA „Rīgas Piensaimnieks” marketinga vidi un visus to darbību noteicošus faktorus autors nonāca pie šādiem secinājumiem, kuri satur atbildes uz ievada izvirzītājiem mērķiem un uzdevumiem:
1) SIA „Rīgas piensaimnieks” ir stabili nostiprinājies piena produktu tirgū un ir viens no vadošiem uzņēmumiem, ka Latvija, tā arī ārzemēs.
2) Piena nozarē pastāv intensīva konkurence. „Rīgas Piensaimnieks” uzņēmumam ir jāizvēlas stratēģiju, lai atšķirtos no konkurentiem.
3) Pēc SWOT analīzes tika noteikts, ka uzņēmuma – zemas iespējas un zemie draudi.
4) „Rīgas Piensaimnieks” dažu produktu kā piens, skābais krējums mērķtirgus – gandrīz visi iedzīvotāji ar jebkuru ienākuma līmeni. Savukārt inovatīvo produktu mērķtirgus galvenokārt jaunākie cilvēki, kaut gan ir arī izņēmumi.
5) Uzņēmuma veiksme galvenokārt slēpās unikālos un vecos produktu receptēs, kā arī tieksme pēc naturālo un inovatīvo produktu ražošanas.
6) SIA „Rīgas Piensaimnieks” galvenais mērķis ir ražot veselīgus, kvalitatīvus produktus kopa ar to gūt pelnu.
Lai uzņēmums varētu sekmīgi darboties, viņam vajag izstrādāt pareizas stratēģijas un rīcības plānu. Visas autora domas par to, kā uzņēmums „Rīgas Piensaimnieks” var uzlabot savu darbību tiks attēlotās priekšlikumos:
1) Turpināt lutināt pircējus ar jauniem, inovatīviem produktiem.
2) Atbalstīt savu produkciju, tā skaitā jaunumus ar apjomīgo reklāmas kampaņu – reklāma, loterijas, degustācijas, kā arī pasākumu sponsorēšana.
3) Izstrādāt jauno produktu sēriju, kas varētu pozicionēties kā ģimenes taupīga produkcija (ģimenes pakas)
4) Neekonomēt uz kvalitātes, lai nezaudētu reputāciju klientu vidū.
5) Būt elastīgam – ātri reaģēt uz notikumiem valstī, labi pārzināt konkurentus.
6) Paplašināt piena produktu un skāba krējuma sortimenta daudzumu.
Vispievilcīgākās iespējas ir cenas samazināšana, kvalitātes saglabāšana, telpu modernizēšana un paplašināšana, pastāvīgo klienta loka nostiprināšana, jaunu bizness partneru meklēšanu un vairāku pircēju piesaistīšana.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,48 €
Комплект работ Nr. 1332962
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация