Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:341809
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  PLĀNA KOPSAVILKUMS    3
1.  TIRGUS ANALĪZE – ĀRĒJĀ VIDE    4
1.1.  Tirgus pieprasījums    4
1.2.  Piedāvājuma apstākļi    4
1.3.  Prognoze    4
1.4.  Konkurentu analīze    5
2.  POTENCIĀLS – IEKŠĒJĀ VIDE    6
2.1.  Personāla potenciāls    6
2.2.  Telpas, inventārs un finansu potenciāls 3 gadiem    7
3.  UZŅĒMUMA MĒRĶIS, MISIJA, STRATĒĢIJA    10
4.  DETALIZĒTS PLĀNS    11
4.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    11
4.2.  Uzņēmuma potenciāls    11
4.2.1.  Materiālais potenciāls    11
4.2.2.  Cilvēku potenciāls    12
4.3.  Mārketings    12
4.3.1.  Produkta klasifikācija    12
4.3.2.  Cena    12
4.3.3.  Virzīšana tirgū    14
4.3.4.  Pakalpojumu realizācijas stimulēšana    15
4.4.  Darba grafiks    15
4.5.  Risks un tā vadīšana    16
5.1.  Darba algas aprēķins    17
5.2.  Pārdošanas apjoma prognoze    18
5.3.  Naudas plūsmas pārskats    18
5.4.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    19
5.5.  Bilance    20
Фрагмент работы

3.UZŅĒMUMA MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA
Uzņēmuma mērķis ir sasniegt potenciālo (prognozēto) apmeklējumu skaitu sava darbībā aktīvajā sezonā, lai gūtu peļņu, kā arī organizēt un realizēt efektīvu reklāmas politiku, lai pēc iespējas vairāk klientu iepazītos ar uzņēmuma piedāvātajiem diferencētajiem piedāvājumiem, tādējādi iegūstot klientu interesi un atzinību. Uzņēmuma mērķis ir nākotnē izveidot atlaižu, īpašo piedāvājumu sistēmu.
Uzņēmuma misija ir nodrošināt klientu vēlmju apmierinātību par piedāvātajiem pakalpojumiem. Misija realizēt augstākā līmeņa apkalpošanu, servisu, lai patērētājs justos pilnībā apmierināts. Sniegt patērētājam labu, kvalitatīvu, veselīgu atpūtu.
Uzņēmums „Dzīvo zaļi” izvēlas diferencēšanas stratēģiju, iekarojot tirgu un patērētāju ievērību ar jauni komplektētu atpūtas bāzi.

4.DETALIZĒTS PLĀNS
4.1 Uzņēmuma juridiskais statuss – Individuālais komersants
4.2 Uzņēmuma potenciāls
4.2.1 Materiālais potenciāls
Izvietojums
Uzņēmums atrodas Kurzemē, Tukuma rajonā, Tukumā pie Melnezera – kas atrodas netālu no pilsētas centra, taču pietiekami tālu no pilsētas burzmas.
Ēkas:
- 10 kempinga mājiņas – 3 vienvietīgas, 5 divvietīgas un 2 divstāvu kempinga mājiņas (ģimenei, cilvēku grupai u.tml.)
- 4 ēkas – 1 deju zāle ar jumtu un galdiņiem, 2 administratīvās ēkas personālam, birojam, direktora kabinetam un 1 saimniecības ēka – mantu glabāšanai (noliktava).
Iekārtas:
- Dators – 1 direktora (vadītāja) vajadzībām un 1 grāmatvedei.
- Veļas mašīna - , lai nodrošinātu sanitāro tīrību kempinga mājiņās.
- Ofisa mēbeles – grāmatvedes un direktora ofisa iekārtošanai.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1326711
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация