Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:342175
 
Оценка:
Опубликованно: 23.07.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Patērētāju nozīme tirgū    4
1.2.  Patērētāja rīcība tirgū    5
1.3.  Pirkšanas lēmumu pieņemšanas process    6
1.4.  Galvenie faktori, kas ietekmē pircēju rīcību patēriņa tirgū    9
1.5.  Modes aktualitātes    12
2.  Pētnieciskā daļa    17
2.1.  Patērētāju uzvedība veikalā izpārdošanas laikā    17
2.2.  Aptaujas anketas rezultātu analīze    20
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    27
Фрагмент работы

Secinājumi
Patērētāju rīcību tirgū izvērtēt ir ļoti grūti, jo ir pārāk daudz to ietekmējoši faktori, kas katram patērētājam ir atšķirīgi. Kas vienam ir pieņemams, otram ir prātam neaptverams.
Iepērkoties patērētājus motivē vēlme pēc svaiguma esošajā garderobē, veco drēbju nonēsāšanās, nederēšana vai sabojāšanās.
Lai arī cik atšķirīgas nodarbes un ienākumi ir cilvēkiem, tie vienmēr gribēs pirkt jaunus apģērbus, lai justos pilnvērtīgi savā ikdienas dzīvē.
Mūsdienu ekonomiskajā stāvoklī patērētāju apģērbu iepirkšanas paradumi ir mainījušies ienākumu līmeņa un cenu dēļ.
Patērētāju izvēli galvenokārt ietekmē cena, kas attiecīgi ietekmē arī kvalitāti.
Latvijas iedzīvotāju interesēs ir ne tik daudz modes tendences, bet vairāk gan preču sortimenta pieejamība un daudzveidība.
Stereotipiskie pieņēmumi patērētāju vidū ir lieliski pieņemti un atzīti par taisnīgiem, pateicoties reklāmas mārketingam, kas Latvijā ir ļoti augstā līmenī. Patērētāji ir pārliecināti ticēt tam, ko rāda pa TV, reklāmas afišās un radio.
Katrs patērētājs ir atšķirīgs, līdz ar to arī vēlmes ir dažādas – apģērbu nozarei ir nemitīgi jāpapildinās un jāmainās, lai tā spētu vienlaicīgi apmierināt visu patērētāju vēlmes.
Pieprasījums pēc dārgiem apģērbiem samazinās, taču ne apģērbu pirktspēja, jo patērētāji pāriet uz lētāku apģērbu iegādi.
Veikalu skatlogu noformējums būtiski ietekmē patērētāju rīcību – vai nu tas piesaista vairāk klientus, vai liek bezrūpīgi paiet veikalam garām.
Modes mākslinieki ir paredzējuši jaunās 2010. gada modes tendences, kas būs salīdzinoši ekstravagantas un kliedzošas, taču patērētāji nav īsti tajās ieinteresēti, jo galvenais tiem ir justies ērti savā apģērbā.
Daļa patērētāju nav apmierināti ar piedāvāto apģērbu sortimentu un attiecīgi pieprasīto cenu, taču atzīst, ka par kvalitāti ir gatavi maksāt lielāku cenu.

Priekšlikumi
Ieteikums patērētājiem apzināties šī brīža ekonomisko stāvokli valstī un pasaulē, jo ne tikai krīze ir viņu dzīvē, bet arī uzņēmēju vidū, līdz ar to kvalitātes pasliktināšanos, cenu saglabājot, ir visai pašsaprotama lieta šobrīd, jo ikviens cīnās par savu vietu tirgū.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1324404
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация