Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:352421
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.05.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    4
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija, pirmā gada mērķi    4
1.4.  Uzņēmuma komercdarbības vide    4
2.  Produkta apraksts    5
3.  Tirgus analīze    5
3.1.  Tirgus raksturojums    5
3.2.  Konkurentu raksturojums    5
3.3.  Tirgus segmenta noteikšana    6
3.4.  Mērķtirgus noteikšana    6
4.  Mārketinga plāns    6
4.1.  Produkta dzīves cikls, attīstības stratēģija    6
4.2.  Cenu veidošana, cenu stratēģija    7
4.3.  Realizācijas vieta, izplatības stratēģija(sadales kanāli)    9
4.4.  Reklāmas, produkta virzīšana tirgū stratēģija    9
5.  Uzņēmuma darbība    9
5.1.  Uzņēmuma projektēšana (ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums    9
5.2.  Produkta ražošanas apraksts, tehnoloģijas    9
5.3.  Ražošanas, pakalpojumu sniegšanas pilnveidošanas stratēģijas, inovācijas    10
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    10
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    10
6.2.  Darbinieku pienākumi, atlases kritēriji    11
6.3.  Uzņēmuma vadības stratēģija    11
7.  Riska faktoru analīze, pārvaldības stratēģija    12
8.  SVID analīze, attīstības stratēģija    13
9.  Attīstības plāns, operatīvie, taktiskie, stratēģiskie mērķi    14
10.  Finanšu plāns    15
10.1.  Uzņēmuma pamatkapitāls, apgrozāmie līdzekļi    15
10.2.  Patstāvīgās izmaksas, reklāmas izmaksas, darbaspēka algu aprēķins, amortizācijas aprēķins    15
10.3.  Pašizmaksa, mainīgās izmaksas, neplānotās izmaksas    16
10.4.  Plānotie ieņēmumi, neplānotie ieņēmumi    16
10.5.  Naudas plūsma    17
10.6.  Peļņas-zaudējuma aprēķins    18
10.7.  Uzņēmuma bilance    19
10.8.  Plānoto rezultātu novērtējums    19
  Izmantotā literatūra    20
  Pielikumi    21
  Apliecinājums    25
Фрагмент работы

4.3. Realizācijas vieta, izplatības stratēģija(sadales kanāli)
Sadale ir pasākumu kopums, ko īsteno uzņēmums, veidojot un virzot produktu plūsmu pie pircēja. Sadale sākas tad, kad prece ir gatava piegādei vai pārdošanai, un beidzas tad, kad pircējs saņem preci.
Šī produkta sadalei visatbilstošākā ir nulles līmeņa kanālu sadala, kas paredz sūtījumu tirdzniecību un tirdzniecību dažādās vietās. Produkts tiks pārdots dažādos skolas tirdziņos un tirdziņos, kas tiek organizēti citās vietās.
Sadales kanālu darbība var būt ietekmēta atkarībā no potenciālo pircēju skaita un tirgus veida. Lai sadalītu produktu pa tirdzniecības, vietām tam ir jābūt pieprasījumam un mērķauditorijai, kas produktu pirks.
4.4. Reklāmas, produkta virzīšana tirgū stratēģija
Mārketinga pasākumi ietver sevī reklāmas izvietošanu sociālajos tīklos, tādos kā Facebook un Instagram. Kā arī dažādu akciju rīkošana pārdošanas vietās.
Mūsdienu sabiedrība stimulē tālāku materiālo vajadzību attīstību, piedāvājot cilvēkam aizvien jaunas preces, tādējādi arī palielinot patērētāju pieprasījumu. Šis produkts ir papildinājums un iespēja organizēt jau esošos kosmētikas produktus un kosmētikas otas, turklāt darīt to daudz ērtākā veidā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация