Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:360736
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saturs    2
  Ievads    4
1.  Valsts ieņēmumu dienesta sniegtie pakalpojumi    5
1.1  Vadība    6
1.2  Nodokļu administrēšana    6
1.3  Atbalsta bloks    7
1.4  Muitas darbības nodrošināšana    8
1.5  Noziedzīgo nodarījumu novēršana    9
2.  Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas nodaļas    11
2.1  VID teritoriālās iestādes    11
2.2  VID RRI    14
2.3  VID RMRI    14
2.4  VID ZRI    15
2.5  VID VRI    15
2.6  VID KRI    16
2.7  VID LRI    16
2.8  VID centrālais aparāts    17
2.9  VID klientu apkalpošanas nodaļas    17
3.  Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas serviss    18
3.1  Fiziski sniegtie pakalpojumi    18
3.2  Telefoniski sniegtie pakalpojumi    22
3.3  Elektroniski sniegtie pakalpojumi    22
3.4  Elektroniskās deklarēšanas sistēma    23
3.5  Komunikācija ar sabiedrību    24
4.  Priekšlikumi Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisa uzlabošanai    26
4.1  Klientu apmierinātības pētījums    26
4.2  Uz darba analīzes pamata izvirzītie priekšlikumi VID klientu apkalpošanas servisa uzlabošanai    28
  Secinājumi    30
  Izmantotā literatūra    31
Фрагмент работы

Darba tēma: „Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisa raksturojums”.
Darba mērķis: Izpētīt un raksturot Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisu
Darba uzdevums:
1.Izpētīt un raksturot Valsts ieņēmumu dienesta sniegtos pakalpojumus;
2.Izpētīt un raksturot Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas nodaļas;
3.Izpētīt un raksturot Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisu;
4.Sniegt priekšlikumus Valsts ieņēmumu dienesta klientu apkalpošanas servisa uzlabošanai.
Datu pētījuma ierobežojumi: 5 gadi, 2004.-2008. gads.
Izmantotās pētīšanas metodes:
1.Analītiskā;
2.Statistiskā.
Informācijas avoti:
1.Biznesa Augstskolas Turība bibliotēka;
2.NAIS informācija;
3.Centrālās statistikas pārvaldes informācija;
4.Valsts ieņēmumu dienesta dati;
5.Internetā pieejamā informācija.
Valsts ieņēmumu dienesta sniegtie pakalpojumi
Valsts ieņēmumu dienests ir finanšu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina nodokļu maksājumu un nodokļu maksātāju uzskaiti, valsts nodokļu, nodevu un citu valsts noteikto obligāto maksājumu iekasēšanu Latvijas Republikas teritorijā, kā arī iekasē nodokļus, nodevas un citus obligātos maksājumus Eiropas Savienības budžetam, īsteno muitas politiku un kārto muitas lietas.
VID veiksmīgi strādā jau 15 gadus, kopš 1993.gada 25.novembrī uz Finansu inspekcijas bāzes pamata tika izveidota jauna patstāvīga iestāde, kura toreiz bija atbildīga par taisnīgas nodokļu sistēmas izveidi, sadarbības ar nodokļu maksātājiem uzlabošanu, atbilstoša apkalpošanas servisa izveidi, birokrātisko procesu un procedūru samazināšanu, un administratīvo izmaksu samazināšanu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация