Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:400300
 
Оценка:
Опубликованно: 11.07.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 67 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.nodaļa.  Konkurences un konkurētspējas teorētiskais pamatojums    7
1.1.  Konkurences jēdziens un tās veidi    7
1.2.  Konkurētspējas būtība    11
1.3.  Konkurences un konkurētspējas analīzes metodes    14
1.3.1.  svid analīze    14
1.3.2.  Iekšējo un ārējo faktoru novērtējuma matrica    16
1.3.3.  M.Portera konkurences piecu spēku modelis    18
1.4.  Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības kā pamats konkurētspējas nodrošināšanai    21
1.4.1.  Vrio modelis    22
1.5.  Stratēģijas jēdziens un tās teorētiskie izstrādes apsekti    23
1.5.1.  Svid matricas stratēģijas veidi    25
1.5.3.  I.Ansofa izaugsmes stratēģiju veidi    29
2.nodaļa.  “air france – klm” darbības un tirgus raksturojums    31
2.1.  Avioindustrijas tirgus analīze    31
2.2.  Air france – klm darbības raksturojums    33
2.3.  Air france – klm finansiālo rādītāju analīze    36
3.nodaļa.  Air france – klm konkurētspējas analīze un novērtējums    43
3.1.  Air france – klm konkurentu raksturojums    43
3.2.  Konkurences analīze    44
3.2.1.  Air france – klm popularitāte un salīdzinošā analīze ar amr un iag    44
3.2.2.  Air france – klm iekšējās un ārējās vides analīze    49
3.2.3.  Air france – klm konkurences piecu spēku modelis    54
3.2.4.  Air france – klm konkurētspējīgā priekšrocība    56
3.3.  Stratēģiskie priekšlikumi    57
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    63
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Bakalaura darba mērķis ir izpildīts un darba gaitā ir veikta pilnvērtīga Air France – KLM konkurētspējas analīze, atklājot tās stiprās puses un iespējas, kā arī norādot uz vājajām pusēm un draudiem, kā rezultātā bija iespējams noteikt iespējamos attīstības virzienus. Savukārt darba sākumā izvirzītā hipotēze – Air France KLM esošā konkurētspējas politika ir efektīva un tā nodrošina kompānijas līdera pozīcijas gaisa transporta sfērā – ir noraidīta, jo aviokompānija šobrīd nav līdera pozīcijās gaisa satiksmes sfērā.

SECINĀJUMI:
1. Konkurence ir galvenais stimuls attīstīt ražošanu un pakalpojumus. Jo augstāka ir uzņēmuma konkurētspēja, jo lielāku tirgus daļu uzņēmumam iespējams iegūt. Uzņēmuma konkurētspējas cīņa notiek trīs aspektos – cenu, kvalitātes un apkalpošanas konkurētspēja.
2. Konkurētspējas pētīšanas pamatā ir iekšējo un ārējo faktoru analīze.
3. Avioindustriju pārvalda trīs lielākās pasažieru gaisa pārvadājumu alianses – Star Alliance, SkyTeam un Oneworld, kas sastāda 76,1% lielus tirgus daļu no visas pasažieru gaisa pārvadājumu industrijas. Aviācijas nozarē ir 5,1 miljonu darbavietu un tā nodrošina 365 miljardus eiro jeb 2,4 % no Eiropas IKP.
4. Viens no nozīmīgākajiem ārējiem faktoriem ir aviosabiedrību konsolidācija, kā arī partnerattiecību veidošana savā starpā.
5. Air France – KLM apvienojās 2004.gadā un pēc apvienošanās pasažieru skaits ir pieaudzis aptuveni par 35%. Air France - KLM ir SkyTeam alianses dalībniece, tai pieder 24.6% no kopējās tirgus daļas.
6. Air France – KLM rentabilitātes rādītāji sākot ar 2009.gadu ir bijuši zemi, bet no 2010.gada salīdzinājumā līdz 2012.gadam tie ir pieauguši, tomēr tas nav devis pietiekami lielus ienākumus, tādēļ pēdējos četrus gadus kompānijas bilance ir negatīva un kompānija nav spējīga nosegt parādsaistības.
7. Salīdzinot Air France – KLM rentabilitātes rādītājus ar 2012.gada visas nozares rādītājiem, Air France – KLM uzrāda īpaši sliktu rezultātu. Lai arī pēdējo divu gadu laikā kompānijas rentabilitātes rādītāji ir uzlabojušiem, tomēr uz 2012.gadu kapitāla rentabilitāte uzrāda 33.58% lielu starpību un ilgtermiņa ieguldījumu atdeve – 16.67% lielu starpību, parādot Air France – KLM kā vienu no nepievilcīgākajām aviācijas kompānijām investoriem.
8. Air France KLM misija parāda, ka kompānija koncentrējas uz ilgtspējību un klientu apmierinājumu ieviešot dažādas inovācijas, tajā pašā laikā cenšoties panākt rentablu izaugsmi. Savukārt Air France - KLM vīzija parāda, ka viņi vēlas būt tehnoloģiski visattīstītākā un “gudrākā” aviosabiedrība.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация