-
Tirgus izpēte. Uzņēmums "Pure chocolate"
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
Tēmas aktualitāte | 3 | |
Mērķis | 3 | |
Uzdevumi | 3 | |
Ierobežojumi | 3 | |
Pētījuma avoti | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA „PURE CHOCOLATE” MĀRKETINGA VIDE | 4 |
1.1. | Iekšējā vide | 4 |
1.2. | Mikrovide | 6 |
1.2.1. | Uzņēmuma pozicionējums Latvijas tirgū | 6 |
1.2.2. | Mērķauditorija | 7 |
1.2.3. | Izejmateriāli | 7 |
1.2.4. | Konkurenti | 7 |
1.2.5. | Uzņēmuma peļņa un apgrozījums | 9 |
1.3. | Makrovide | 9 |
1.4. | Esošās produkcijas reklāma | 12 |
1.5. | „Šokolādes čipsu” pieprasījums | 13 |
1.5.1. | Mērķauditorija | 13 |
1.5.2. | Segmentēšana | 13 |
1.5.3. | Pircēju rīcības modelis | 14 |
1.5.4. | Lēmumu pieņemšana | 14 |
1.6. | SVID analīze | 15 |
1.7. | Jaunais produkts | 16 |
2. | MĀRKETINGA MĒRĶIS UN STRATĒĢIJAS | 18 |
2.1. | Mārketinga mērķis | 18 |
2.2. | Mārketinga stratēģijas | 18 |
3. | „ŠOKOLĀDES ČIPSU” VIRZĪŠANA TIRGŪ | 19 |
3.1. | Reklāma un pārdošanas veicināšana | 19 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 22 | |
Secinājumi | 22 | |
Priekšlikumi | 22 | |
LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 23 | |
PIELIKUMS - „Pure chocolate” vecais un jaunais logo | 24 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Uzņēmuma SIA „Pure Chocolate” tirgus izpēte parāda, ka tam ir pietiekami resursi „ŠOKOLĀDES ČIPSU” ieviešanai.
2. Uzņēmuma ārējās vides izpēte norāda uz pieprasījumu pēc „šokolādes čipsu” produkcijas.
3. Jaunie „šokolādes čipsi” ir čipsu formas šokolādes izstrādājums, kuru iepakojumā būs, apmēram, 250 grami šokolādes čipsu, kuri būs rotāti un bildīti ar dažāda veida krēma pildījumiem, iepakojuma cena būs, apmēram, 4 eiro.
4. „Šokolādes čipsu” „premium” zīmols liecina par augstu produkta kvalitāti tāpat kā pārējā SIA „Pure Chocolate” produkcija.
5. Uzņēmuma mērķauditorija jaunajai produkcijai ir visi Latvijā dzīvojošie iedzīvotāji, kuru vidējie mājsaimniecību ienākumi ir virs 450 EUR mēnesī.
6. Uzņēmumam ir daudz tiešo un netiešo konkurentu, kas jau ir aizņēmuši lielu tirgus daļu, tāpēc jaunā produkta vieta aizņemt 1-2% izvēlētā tirgus daļas.
7. „Šokolādes čipsu” reklamēšana un pārdošanas veicināšanai uzņēmums tērēs 1470 eiro.
Priekšlikumi
1. Mārketinga mērķa sasniegšanai uzņēmumam būtu lietderīgi izmantot koncentrētā mārketinga un tirgus paplašināšanas stratēģijas, tādejādi piesaistot jaunus patērētājus un veidojot pieprasījumu pēc jaunā produkta.
2. „Šokolādes čipsu” reklamēšanai uzņēmumam vislabāk būtu rīkot degustācijas, kā arī ievietot reklāmu interneta vietnēs un avīzēs.
3. Uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība produkcijas izvietojumam veikala plauktos un arī tā noformējumam, lai piesaistītu patērētājus, jo „šokolādes čipsi” nav pirmās nepieciešamības prece, un patērētājs lēmumu par preces iegādi izdara uzreiz.
…
Tirgus izpēte ir nepieciešama, lai novērtētu esošo tirgus situāciju un uzņēmuma SIA „Pure Chocolate” iespējas paplašināt savu produkciju, ieviešot „šokolādes čipsus”. Galvenais SIA „Pure Chocolate” attīstības virziens šobrīd ir produkcijas paplašināšana, tāpēc jautājums par jauno „šokolādes čipsu” ieviešanu uzņēmumam ir aktuāls.
- Mārketinga vides un tirgus izpēte un analīze
- Tirgus izpēte. Uzņēmums "Pure chocolate"
- Tirgus jēdziens. Tirgus neveiksme
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Tirgus jēdziens. Tirgus neveiksme
Реферат для университета8
-
Mārketinga vides un tirgus izpēte un analīze
Реферат для университета27
-
Tirgus jēdziens un tirgus veidi
Реферат для университета19
-
Tirgus izpēte uzņēmumam "Aldaris"
Реферат для университета19
-
Tirgus.Tirgus izpēte.Tirgus segmentācija
Реферат для университета6