Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:436213
 
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  Tēmas aktualitāte    3
  Mērķis    3
  Uzdevumi    3
  Ierobežojumi    3
  Pētījuma avoti    3
1.  UZŅĒMUMA „PURE CHOCOLATE” MĀRKETINGA VIDE    4
1.1.  Iekšējā vide    4
1.2.  Mikrovide    6
1.2.1.  Uzņēmuma pozicionējums Latvijas tirgū    6
1.2.2.  Mērķauditorija    7
1.2.3.  Izejmateriāli    7
1.2.4.  Konkurenti    7
1.2.5.  Uzņēmuma peļņa un apgrozījums    9
1.3.  Makrovide    9
1.4.  Esošās produkcijas reklāma    12
1.5.  „Šokolādes čipsu” pieprasījums    13
1.5.1.  Mērķauditorija    13
1.5.2.  Segmentēšana    13
1.5.3.  Pircēju rīcības modelis    14
1.5.4.  Lēmumu pieņemšana    14
1.6.  SVID analīze    15
1.7.  Jaunais produkts    16
2.  MĀRKETINGA MĒRĶIS UN STRATĒĢIJAS    18
2.1.  Mārketinga mērķis    18
2.2.  Mārketinga stratēģijas    18
3.  „ŠOKOLĀDES ČIPSU” VIRZĪŠANA TIRGŪ    19
3.1.  Reklāma un pārdošanas veicināšana    19
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    22
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    23
  PIELIKUMS - „Pure chocolate” vecais un jaunais logo    24
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Uzņēmuma SIA „Pure Chocolate” tirgus izpēte parāda, ka tam ir pietiekami resursi „ŠOKOLĀDES ČIPSU” ieviešanai.
2. Uzņēmuma ārējās vides izpēte norāda uz pieprasījumu pēc „šokolādes čipsu” produkcijas.
3. Jaunie „šokolādes čipsi” ir čipsu formas šokolādes izstrādājums, kuru iepakojumā būs, apmēram, 250 grami šokolādes čipsu, kuri būs rotāti un bildīti ar dažāda veida krēma pildījumiem, iepakojuma cena būs, apmēram, 4 eiro.
4. „Šokolādes čipsu” „premium” zīmols liecina par augstu produkta kvalitāti tāpat kā pārējā SIA „Pure Chocolate” produkcija.
5. Uzņēmuma mērķauditorija jaunajai produkcijai ir visi Latvijā dzīvojošie iedzīvotāji, kuru vidējie mājsaimniecību ienākumi ir virs 450 EUR mēnesī.
6. Uzņēmumam ir daudz tiešo un netiešo konkurentu, kas jau ir aizņēmuši lielu tirgus daļu, tāpēc jaunā produkta vieta aizņemt 1-2% izvēlētā tirgus daļas.
7. „Šokolādes čipsu” reklamēšana un pārdošanas veicināšanai uzņēmums tērēs 1470 eiro.

Priekšlikumi
1. Mārketinga mērķa sasniegšanai uzņēmumam būtu lietderīgi izmantot koncentrētā mārketinga un tirgus paplašināšanas stratēģijas, tādejādi piesaistot jaunus patērētājus un veidojot pieprasījumu pēc jaunā produkta.
2. „Šokolādes čipsu” reklamēšanai uzņēmumam vislabāk būtu rīkot degustācijas, kā arī ievietot reklāmu interneta vietnēs un avīzēs.
3. Uzņēmumam ir jāpievērš uzmanība produkcijas izvietojumam veikala plauktos un arī tā noformējumam, lai piesaistītu patērētājus, jo „šokolādes čipsi” nav pirmās nepieciešamības prece, un patērētājs lēmumu par preces iegādi izdara uzreiz.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация