Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:465428
 
Оценка:
Опубликованно: 08.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    7
1. nodaļa  Uzņēmuma apraksts    8
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    8
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    8
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    8
1.1.3.  Uzņēmuma juridiskā adrese    8
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    8
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    8
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    8
1.4.  Uzņēmuma misija    9
1.5.  Uzņēmuma mērķi    9
1.5.1.  Stratēģiskie mērķi    9
1.5.2.  Taktiskie mērķi    9
1.5.3.  Operatīvie mērķi    9
2. nodaļa  Uzņēmuma vadība    10
2.1.  Dibināšanas un avansētais, aizņemtais kapitāls, tā atmaksāšana    10
2.2.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    10
2.2.1.  Vadītāja funkcijas un atbildība    11
2.3.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    11
2.3.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums, motivācija    13
3. nodaļa  Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums    15
3.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    15
3.2.  Pakalpojumu sortiments un to raksturojums, pakalpojuma cenas prognoze    15
3.3.  Pakalpojumu kvalitāte    16
3.4.  Pakalpojumu apjomi un cenas    18
4. nodaļa  Tirgus analīze    21
4.1.  Nozares vispārējs raksturojums    21
4.2.  Mērķa tirgus segmentācija    21
4.3.  Konkurentu analīze    22
4.3.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    22
4.3.2.  Konkurentu cenu politika    24
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    24
5. nodaļa  Mārketinga stratēģija    27
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    27
5.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    27
5.3.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi    27
5.3.1.  Reklāma    28
5.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    28
6. nodaļa  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    30
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    30
6.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    30
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    31
7. nodaļa  Problēmas un risks    33
7.1.  Risks, tā veidi , problēmas un riska mazināšanas pasākumi    33
8. nodaļa  Finansu informācija    35
8.1.  Uzņēmuma sākuma bilance    35
8.2.  Pamatlīdzekļu amortizācija pēc lineārās metodes    37
8.3.  Uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas pastāvīgās un mainīgās izmaksas    40
8.4.  Pakalpojumu realizācijas ienākumi    41
8.5.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    43
8.6.  Naudas plūsmas aprēķins    44
8.7.  Kritiskā punkta aprēķins    46
8.8.  Slēguma bilance    47
9. nodaļa  Secinājumi un priekšlikumi    49
9.1.  Datums    58
9.1.2.  Dzīvesvietas adrese    59
9.1.3.  Dzīvesvietas adrese    59
9.1.4.  Juridiskā adrese    60
9.1.5.  Juridiskā adrese    60
9.1.6.  Informācija par valdes locekli    61
9.1.7.  Dzīvesvietas adrese    61
9.1.8.  Dzīvesvietas adrese    62
9.1.9.  Dzīvesvietas adrese    63
9.1.10.  Dzīvesvietas adrese    63
9.1.11.  Dzīvesvietas adrese    64
12.  Pievienotie dokumenti (Jānorāda dokuments, eksemplāru skaits, lapu skaits)    65
Фрагмент работы

Šajā biznesa plānā ir aprakstīta ideja par jauna uzņēmuma izveidošanu, kas nodarbosies ar skaņu un gaismas aparatūras īri- sniegs kultūras pasākumu tehnisko nodrošinājumu. Uzņēmuma papilddarbības būs mēģinājumu telpas izīrēšana.
Uzņēmums SIA „Lightsound” atradīsies Rīgā, Bērzaunes ielā 14. Uzņēmuma īpašnieks būšu es Toms Voldeks.
Ar šādu skaņu un gaismu tehnikas izīrēšanu nodarbojas vairāki uzņēmumi Latvijā. Tomēr mans uzņēmums atšķiries ar to, ka spēs ļoti operatīvi veikt aparatūras uzstādīšanu, ātri nokļūt paredzētajā vietā, specializēsies uz jauniešu segmentu, dodot atlaides iespēju robežās, veicinot jaunrades attīstību, ņemot dalību festivālu organizēšanā. Arīdzan uzņēmums plānojis veikt katra pasākuma video ierakstu.
Uzņēmums izīrēs savus pamatlīdzekļus, lai gūtu peļņu. Mēnesī plānotas aptuveni 15 apskaņošanas reizes un 11 dienas mēģinājumu telpu izīrēšanai. Mārketinga plāns balstās uz sadarbību ar jauniešu organizācijām un pilsētām un pagastiem. Liela uzmanība tiks pievērsta reklāmai.
Darbības uzsākšanai nepieciešami 56000 Ls, no kuriem 6000 Ls ir pašu kapitāls, 50000 Ls ir aizņemtais kapitāls, ko iegūst uzņēmuma vadītājam ieķīlājot sev piederošu dzīvokli.
Uzņēmumam ir labas izredzes attīstīties un gūt peļņu, jo Latvijā nav pārāk daudz vidēji lielie apskaņošanas uzņēmumi, kas var būt ļoti elastīgi savā darbībā. Ir labas iespējas īstermiņa veikt sadarbību ar potenciālajiem patstāvīgajiem klientiem. Ir plānots jau pirmajā gadā gūt peļņu. Šis biznesa plāns nav izstrādāts uz noteiktu laiku.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,98 €
Комплект работ Nr. 1309602
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация