Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:469337
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma nozares raksturojums    4
2.1.  Biznesa idejas apraksts    4
2.2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
2.3.  Uzņēmēju raksturojums    7
2.4.  Nozares raksturojums    8
3.  Ražoto preču raksturojums    11
3.2.  Preces raksturojums    11
4.  Noieta tirgus pētījums un analīze    14
4.1.  Tirgus segmentācija un mērķa tirgus    14
4.2.  Pārdošanas apjomu prognozes    16
5.  Konkurenti un konkurences analīze    18
5.1.  Uzņēmuma konkurētspējas faktori    19
6.  Mārketinga plāns    20
6.1.  Preču politika    20
6.2.  Cenu taktika    22
6.3.  Noieta politika    22
6.4.  Komunikācijas politika    23
6.5.  Mārketinga budžets    23
7.  Ražošanas plāns    25
7.1.  Pamatlīdzekļu nolietojums    25
7.2.  Apgrozāmo līdzekļu vajadzība    26
8.  Organizatoriskais plāns    27
8.1.  Administrācijas raksturojums    27
8.2.  Administrācijas izdevumu prognoze    28
9.  Finanšu plāns    29
9.1.  Bilance    29
10.  Poteniciālie riski    30
  Pielikums    31
Фрагмент работы

10. POTENICIĀLIE RISKI
Vienmēr pastāv iespēja, ka uzņēmuma darbībai traucēs kādi gadījumi, kurus iepriekš definē kā riskus. Tos ir vajadzīgi pārzināt, lai spētu novērst. Risku pārdomāšana palīdz pilnveidot uzņēmuma darbību.
Uzņēmuma “LIAL” nav daudz risku, taču tie pastāv.
Viens no riskiem ir tehnogēnais risks, šī riska līmenis ir pieņemams, taču pastāv. Tas ir, ja ražotās termokrūzes īpašības nebūs pietiekami augstā līmeni. Precei kritīsies vērtība un tas var nest lielus zaudējums, vai vispār preces neaktualitāti. Tehniskā defekta risku mēs nevaram novērst, taču varam organizēt preventīvos pasākumus. Piemēram, rūpīgāka tehnoloģiju iegāde, algot tikai augstas klasifikācijas darbiniekus, kontrolēt darbinieku darbību un tos motivēt pildīt nepieciešamās prasības.
Vēl viens no riskiem ir preces sezonalitāte, tāpēc pieprasījums varētu būt nepietiekams. Tā kā termokrūzes ir aktuāla aukstajā gada periodā, vasarā pieprasījums varētu ievērojami samazināties. Tas ir kritisks risks. Taču, to ir diezgan viegli novērst. Viens no variantiem ir veidot akcijas uz termokrūzēm vasaras periodā. Tas paaugstinātu pieprasījumu pēc preces. Otrs variants ir radīt blakus produktu. Piemēram, krūzes, kuras notur šķidrumu neatkarīgi no turēšanas veida šī prece būtu pievilcīga patērētājiem vasaras sezona, kad notiek izbraucieni, ceļojumi, atpūta pie dabas. Tās būtu viegli pārnēsājamas un ērtas, praktiskas un funkcionālas.
Vēl viens ekonomiskais kritiskais risks ir konkurentu parādīšanās. SIA “LIAL” ir jauns uzņēmums un patērētājiem vēl nezināms, tāpēc tiešu konkurentu parādīšanās mums nestu lielus zaudējumus. Pagaidām konkurentu šim uzņēmumam nav, tāpēc tam pieder Latvijas tirgus. Taču patērētāju uzmanība un uzticība vēl ir jānopelna. Ja uzrādītos citi līdzīgi uzņēmumi, tad spēle iestātos par pircējiem. Šis risks ir nenovēršams. Protams, uzņēmums sevi pilnveido un padara par unikālu, veidojot individuālus dizainus gan pašai termokrūzei gan tās iepakojumam.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,48 €
Комплект работ Nr. 1369948
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация