-
Eksporta plāns SIA "Rekor"
2000–2010 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA “REKOR” darbības apraksts | 5 |
1.1. | SIA “REKOR” vispārējs raksturojums | 5 |
1.2. | Ražošanas apraksts | 5 |
1.3. | Eksporta produkta apraksts | 6 |
2. | Vācijas tirgus analīze | 7 |
2.1. | Makro vides analīze | 7 |
2.2. | Patērētāju raksturojums | 9 |
2.3. | Konkurentu raksturojums | 10 |
2.4. | Piegādātāji | 10 |
2.5. | Starpnieki | 11 |
2.6. | Kontaktauditorijas | 11 |
2.7. | Latvijas un Vācijas savstarpējās attiecības | 11 |
3. | SVID analīze | 13 |
4. | Mārketinga mix eksporta tirgū | 15 |
4.1. | Prece | 15 |
4.2. | Cena | 15 |
4.3. | Sadale | 16 |
4.4. | Virzīšana tirgū | 16 |
4.4.1. | Izstādes | 16 |
4.4.2. | Tiešā pārdošana | 16 |
4.4.3. | Reklāma internetā | 17 |
5. | Transportēšanas process un maršruta izveide | 18 |
5.1. | Transporta veida izvēle | 18 |
5.2. | Transportēšanas maršruta izstrāde | 22 |
5.3. | Transportēšanas laika periods | 22 |
5.4. | Transportēšanas izmaksu aprēķins | 23 |
5.5. | Kokmateriālu paku izvietošana un nostiprināšana | 24 |
6. | Tirdzniecības noteikumi un dokumentācija | 25 |
6.1. | Muitas noteikumi | 25 |
6.2. | Transportēšanai nepieciešamā dokumentācija | 25 |
6.3. | Inkoterma izvēle | 27 |
7. | Norēķinu veids un valūtas izvēle | 28 |
7.1. | Norēķinu veida izvēle | 28 |
7.2. | Norēķinu valūtas izvēle | 29 |
8. | Riski un to novēršanas iespējas | 30 |
8.1. | Mārketinga riski | 30 |
8.2. | Transportēšanas riski | 31 |
Secinājumi un priekšlikumi | 32 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 35 |
Šobrīd kokapstrāde Latvijā ieņem ļoti nozīmīgu vietu. Droši var apgalvot, ka kokapstrāde ir ne tikai lauku rajonu iedzīvotāju labklājības celšanas avots, bet tai ir stratēģiska nozīme arī visas Latvijas mērogā. Latvija ir bagāta ar koksnes resursiem, kā rezultātā kokmateriālu kvalitāte ir augsti novērtēta ne tikai Latvijā, bet arī ārvalstīs. Rezultātā koksne veido nozīmīgu īpatsvaru Latvijas eksporta apjomam uz citām valstīm.
Mūsdienu tirgus apstākļos, kad pašmāju klienti nespēj nopirkt tik daudz produkcijas, cik to vēlētos ražotāji, daudzi uzņēmumi izvēlas apgūt citu valstu tirgus. Aizvien vairāk tiek eksportēta produkcija no Latvijas uz citām valstīm. Taču savas produkcijas ieviešana citos tirgos ir daudz reiz sarežģītāka, nekā tas ir pašmājās. Nolemjot eksportēt produkciju uz kādu valsti, ir jāizpēta tās makroekonomiskie faktori, jāpārzina visas specifiskās tirgus īpatnības, jāpārzina konkurenti, to stiprās un vājās puses, lai novērtētu savas produkcijas iespējas jaunajā tirgū.
SIA “REKOR” ir viens no lielākajiem ražošanas uzņēmumiem Latgalē, kas nodarbojas ar kokapstrādi. Tas nodarbina ap 200 darbiniekus. SIA “REKOR” ir arī viens no tiem uzņēmumiem, kas nes gan Latvijas, gan Latgales vārdu pasaulē, jo lielākā klientu daļa ir ārzemju pasūtītāji.
Šī darba autori ir nolēmuši eksportēt SIA “REKOR” produkciju uz Vāciju, jo šajā valstī ir ļoti liels pieprasījums pēc kokmateriāliem, no kuriem pēc tam tiek ražoti veselībai nekaitīgi logi. Tādējādi, veicot visus nepieciešamos priekšnosacījumus veiksmīgam eksportam, uzņēmumam ir iespējas iekarot savu vietu šajā tirgū.
Darba mērķis ir izstrādāt veiksmīgu SIA “REKOR” kokmateriālu eksporta plānu uz Vāciju.
Lai sasniegtu darba mērķi, ir jāveic šādi uzdevumi:
Veikt uzņēmuma un eksportējamā produkta aprakstu, lai varētu objektīvāk novērtēt to iespējas starptautiskajā tirgū;
Veikt Vācijas makrovides raksturojumu, lai iepazītos ar esošo tirgus situāciju un novērtētu SIA “REKOR” iespējas darboties šajā tirgū;
Izstrādāt SVID analīzi, jo uzņēmumam ir svarīgi apzināties savas stiprās un vājās puses, ienākot jaunā tirgū, zināt kādas ir to iespējas un draudi jaunās preces virzīšanā tirgū;
Apskatīt mārketinga MIX elementus eksporta tirgum, lai izveidotu efektīvu preces virzības modeli Vācijas tirgū.
Izanalizēt transporta izvēles iespējas, lai veiksmīgi izvēlētos transportu, ar kuru produkciju nogādās gala mērķī;
Izstrādāt maršruta plānu un laika grafiku, lai laicīgi nogādātu produkciju par iespējami viszemākajām izmaksām uz Minheni – Vācijā;
Noskaidrot norēķinu veikšanas veidu un valūtu, lai pircējs Vācijā varētu norēķināties par piegādāto produkciju Latvijas pārdevējam;
Izanalizēt iespējamos riskus, kādi varētu rasties, eksportējot produkciju uz Vāciju, lai izvēlētos to atbilstošas novēršanas iespējas un apdrošināšanu;
Noskaidrot, kādas formalitātes un dokumentācija ir nepieciešama, lai nokārtotu atbilstošās produkcijas eksportēšanu;
Izdarīt secinājumus un priekšlikumus, lai novērtētu produkcijas eksporta iespējas un veiktu atbilstošus ieteikumus tā uzlabošanai.…
Ievads 3 1.SIA “REKOR” darbības apraksts 5 1.1.SIA “REKOR” vispārējs raksturojums 5 1.2.Ražošanas apraksts 5 1.3.Eksporta produkta apraksts 6 2.Vācijas tirgus analīze 7 2.1.Makro vides analīze 7 2.2.Patērētāju raksturojums 9 2.3.Konkurentu raksturojums 10 2.4.Piegādātāji 10 2.5.Starpnieki 11 2.6.Kontaktauditorijas 11 2.7.Latvijas un Vācijas savstarpējās attiecības 11 3. SVID analīze 13 4. Mārketinga mix eksporta tirgū 15 4.1. Prece 15 4.2. Cena 15 4.3. Sadale 16 4.4. Virzīšana tirgū 16 4.4.1. Izstādes 16 4.4.2. Tiešā pārdošana 16 4.4.3. Reklāma internetā 17 5. Transportēšanas process un maršruta izveide 18 5.1. Transporta veida izvēle 18 5.2. Transportēšanas maršruta izstrāde 22 5.3. Transportēšanas laika periods 22 5.4. Transportēšanas izmaksu aprēķins 23 5.5. Kokmateriālu paku izvietošana un nostiprināšana 24 6. Tirdzniecības noteikumi un dokumentācija 25 6.1. Muitas noteikumi 25 6.2. Transportēšanai nepieciešamā dokumentācija 25 6.3. Inkoterma izvēle 27 7. Norēķinu veids un valūtas izvēle 28 7.1. Norēķinu veida izvēle 28 7.2. Norēķinu valūtas izvēle 29 8. Riski un to novēršanas iespējas 30 8.1. Mārketinga riski 30 8.2. Transportēšanas riski 31 Secinājumi un priekšlikumi 32 Izmantotās literatūras un avotu saraksts 35 Pielikumi 36
- Eksporta plāns SIA "Rekor"
- SIA "Darbs Jums!" attīstības plāns
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma biznesa plāns
Реферат для университета13
-
SIA "Darbs Jums!" attīstības plāns
Реферат для университета13
-
Biznesa plāns
Реферат для университета8
-
Latvijas eksporta un importa dinamika un problēmas
Реферат для университета8
-
Uzņēmuma stratēģiskais plāns
Реферат для университета10