Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:484137
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.09.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads   
2.  Situācijas analīze   
  Iekšējā vide   
  Ārējā vide   
  SVID analīze   
3.  Mārketinga mērķi   
4.  Mārketinga stratēģijas   
  Mērķa tirgus un pozicionējums   
  Produktu stratēģija   
  Cenu stratēģija   
  Veicināšanas stratēģijas   
5.  Mārketinga plāna ieviešana un kontrole   
  Darbības plāni visiem mārketinga miksa elementiem   
  Atbildība   
  Laiks   
  Budžets   
Фрагмент работы

Atbildība
Galveno atbildību par mārketinga plāna ieviešanu un kontroli uzņemsies uzņēmuma vadītājs. Katram darbiniekam būs rūpīgi jāseko līdzi mārketinga plāna norises gaitai un jāsniedz atskaites. Darbinieks, kurš atbildēs par mārketinga aktivitāšu kontroli, šīs atskaites izanalizēs un izdarīs attiecīgos secinājumus, kurus iesniegs uzņēmuma vadītājai. Jautājumi par uzņēmuma darbību un mārketinga plāna norisi tiks apspriesti kopīgi.
Mājas lapas izveidei tiks noalgots uzņēmums, kurš nodarbojas ar šāda veida pakalpojumu sniegšanu. Pirms tam tiks veikta aptauja starp vairākiem uzņēmumiem, lai izvēlētos to, kurš būtu visizdevīgākais. Aptaujas veikšana tiks uzticēta lietvedei, bet gala lēmumu pieņems SIA „S” vadītājs.
Laiks
Pirmā mēneša laikā tiks pieņemts darbā cilvēks, kura kompetencē ietilps kontrole pār mārketinga aktivitātēm.
Pusgada laikā klientiem būs pieejama uzņēmuma mājas lapa, kurā klienti tiks iepazīstināti ar uzņēmuma darbību, pakalpojumu klāstu, izcenojumiem, aktualitātēm likumdošanā un citu interesējošo informāciju.
Kopējais šī mārketinga plāna izpildes laiks ir 1 gads.
Budžets
Lielāko daļu no mārketinga plāna ieviešanas budžeta sastādīs mājas lapas izveides izmaksas un jaunā darbinieka algas maksājums. Tā kā uzņēmums ir nesen dibināts, tad mārketinga plāna ieviešanai vajadzīgie līdzekļi tiks iegūti, ņemot aizņēmumu bankā.
Mērījumi un kontrole
Katra mēneša beigās tiks veikta analīze par mārketinga procesu norisi attiecīgajā mēnesī. Tiks izdarīti secinājumi par plusiem un mīnusiem. Kopīgi tiks apspriestas mārketinga plāna nepilnības un izstrādāti priekšlikumi to novēršanai.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация