-
Mārketinga plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Ievads | |
2. | Situācijas analīze | |
Iekšējā vide | ||
Ārējā vide | ||
SVID analīze | ||
3. | Mārketinga mērķi | |
4. | Mārketinga stratēģijas | |
Mērķa tirgus un pozicionējums | ||
Produktu stratēģija | ||
Cenu stratēģija | ||
Veicināšanas stratēģijas | ||
5. | Mārketinga plāna ieviešana un kontrole | |
Darbības plāni visiem mārketinga miksa elementiem | ||
Atbildība | ||
Laiks | ||
Budžets |
Atbildība
Galveno atbildību par mārketinga plāna ieviešanu un kontroli uzņemsies uzņēmuma vadītājs. Katram darbiniekam būs rūpīgi jāseko līdzi mārketinga plāna norises gaitai un jāsniedz atskaites. Darbinieks, kurš atbildēs par mārketinga aktivitāšu kontroli, šīs atskaites izanalizēs un izdarīs attiecīgos secinājumus, kurus iesniegs uzņēmuma vadītājai. Jautājumi par uzņēmuma darbību un mārketinga plāna norisi tiks apspriesti kopīgi.
Mājas lapas izveidei tiks noalgots uzņēmums, kurš nodarbojas ar šāda veida pakalpojumu sniegšanu. Pirms tam tiks veikta aptauja starp vairākiem uzņēmumiem, lai izvēlētos to, kurš būtu visizdevīgākais. Aptaujas veikšana tiks uzticēta lietvedei, bet gala lēmumu pieņems SIA „S” vadītājs.
Laiks
Pirmā mēneša laikā tiks pieņemts darbā cilvēks, kura kompetencē ietilps kontrole pār mārketinga aktivitātēm.
Pusgada laikā klientiem būs pieejama uzņēmuma mājas lapa, kurā klienti tiks iepazīstināti ar uzņēmuma darbību, pakalpojumu klāstu, izcenojumiem, aktualitātēm likumdošanā un citu interesējošo informāciju.
Kopējais šī mārketinga plāna izpildes laiks ir 1 gads.
Budžets
Lielāko daļu no mārketinga plāna ieviešanas budžeta sastādīs mājas lapas izveides izmaksas un jaunā darbinieka algas maksājums. Tā kā uzņēmums ir nesen dibināts, tad mārketinga plāna ieviešanai vajadzīgie līdzekļi tiks iegūti, ņemot aizņēmumu bankā.
Mērījumi un kontrole
Katra mēneša beigās tiks veikta analīze par mārketinga procesu norisi attiecīgajā mēnesī. Tiks izdarīti secinājumi par plusiem un mīnusiem. Kopīgi tiks apspriestas mārketinga plāna nepilnības un izstrādāti priekšlikumi to novēršanai.
…
SIA „S” ir nesen nodibināts uzņēmums, kurš piedāvā tradicionālos grāmatvedības pakalpojums. Galvenā mērķauditorija ir zemnieku saimniecības, mazie un vidējie uzņēmumi, fiziskas un juridiskas personas, kas nodarbojas ar lauksaimniecisko produktu ražošanu un citas uzņēmējsabiedrības Smiltenes novadā un tā apkārtnē. Pagaidām uzņēmumā darbojas 3 cilvēki – uzņēmuma vadītāja, galvenā grāmatvede un lietvede. Misija - Izveidot un attīstīt konkurētspējīgu, peļņu nesošu grāmatvedības uzņēmumu Vidzemes reģionā. Īstermiņa mērķi: 1) izveidot grāmatvedības uzņēmumu Smiltenes pilsētā un uzsākt saimniecisko darbību; 2) piesaistīt un informēt klientus; 3) piesaistīt kvalificētus speciālistus;
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns tirdzniecības uzņēmumam "Linda"
Реферат для средней школы12
-
Mārketinga plāns SIA “Agris”
Реферат для средней школы17
-
AS "Jelgavas cukurfabrika" mārketinga plāns
Реферат для средней школы18
-
Mārketinga pasākumu plāns viesnīcai "Reval hotel Rīdzene"
Реферат для средней школы13
-
Mārketinga plāns SIA "Microlines"
Реферат для средней школы8