Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:590490
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Finanšu situācijas teorētiskie aspekti    4
1.1.  Finanšu analīzes jēdziens un nozīme uzņēmuma darbībā    4
1.2.  Finanšu koeficientu rādītāji    7
2.  SIA „Grand Palace Hotel” darbības un viesmīlības sektora raksturojums Latvijā    14
3.  SIA „Grand Palace Hotel” finanšu situācijas analīze    18
3.1.  SIA „Grand Palace Hotel” likviditātes rādītāju analīze    18
3.2.  SIA „Grand Palace Hotel” aktivitātes rādītāju analīze    20
3.3.  SIA „Grand Palace Hotel” maksātspējas rādītāju analīze    22
3.4.  SIA „Grand Palace Hotel” rentabilitātes rādītāju analīze    24
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Uzņēmuma finansiālais stāvoklis ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma uzticamības kritērijiem.
2. Finanšu analīzes galvenais uzdevums ir precīzi novērtēt firmas sākotnējo finansiālo stāvokli un tās tālākās attīstības perspektīvas. To raksturo aktīvu izvietošana un izmantošana, kā arī to veidošanas avoti - pašu kapitāls un aizņemtais kapitāls, tāpēc vadītājam jāprot reāli novērtēt savas firmas, kā arī partneru un konkurentu finansiālo un ekonomisko stāvokli.
3. Latvijā tūrisma politika tiek veidota tā, lai veicinātu vietējā un starptautiskā tūrisma attīstību, tās galvenais mērķis ir veicināt tūrisma produktu un pakalpojumu konkurētspējas palielināšanos vidējā termiņā, veicinot pārmaiņas pieprasījuma un piedāvājuma struktūrā.
4. SIA „Grand Palace Hotel” neto apgrozījums katru gadu palielinās. 2009. gadā uzņēmuma neto apgrozījuma lielums bija EUR 2 215 407, 2010. gadā EUR 2 297 034, 2011. gadā 2 912 505, savukārt 2012. gadā apgrozījums sastādīja EUR 3 234 711.
5. SIA „Grand Palace Hotel” kopējās likviditātes koeficients nevienu gadu neietilpst optimālajās robežās, kas liecina par pārlieku lieliem īstermiņa kredītiem, tādēļ arī SIA „Grand Palace Hotel” tīrais apgrozāmais kapitāls visus gadus ir negatīvs.
6. SIA „Grand Palace Hotel” starpseguma likviditātes koeficients visus gadus ir zem normas robežām, tomēr tam ir tendence katru gadu palielināties. Arī šis koeficients nav normas robežās augsto īstermiņu saistību dēļ.
7. SIA „Grand Palace Hotel” paātrinājusies norēķinos iesaistīto līdzekļu aprite, kas ir vērtējama kā ļoti pozitīva, debitoru parādu atmaksas termiņš kļuvis efektīvāks, un nauda uzņēmumā atgriežas ātrāk, tas pats attiecināms arī uz krājumiem, jo krājumu aprites paātrināšanās ir labvēlīga situācija, tās rezultātā krājumu apjomi ātrāk apgrozās.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1339201
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация