Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:593658
 
Оценка:
Опубликованно: 05.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Uzņēmums, tā vēsture, galvenie darbības virzieni, vieta un loma ekonomiskajā sistēmā    5
2.  Darba aizsardzības sistēma uzņēmumā    8
3.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    11
3.1.  Makrovides analīze    11
3.1.1.  Sociālekonomiskie un demogrāfiskie faktori    11
3.1.2.  Kultūras un izglītības faktori    12
3.1.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    12
3.2.  Mikrovides analīze    13
3.2.1.  Pircēji    14
3.2.2.  Konkurenti    14
3.2.3.  Piegādātāji    14
3.2.4.  Starpnieki tirgū    15
4.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    16
4.1.  Uzņēmuma mērķi    16
4.2.  Darbinieki    16
4.3.  Informācijas aprite    17
4.4.  Tehnoloģijas    17
5.  SVID analīze    18
5.1.  Stiprās puses    19
5.2.  Vājās puses    19
5.3.  Iespējas    20
5.4.  Draudi    20
6.  Uzņēmuma pakalpojums, piedāvājums, pieprasījums un cena    22
7.  Uzņēmuma ekonomiskās darbības rādītāju analīze    23
7.1.  Likviditātes rādītāju analīze    23
7.2.  Maksātspējas rādītāju analīze    26
7.3.  Rentabilitātes rādītāju analīze    29
7.4.  Aktivitātes rādītāju analīze    33
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    37
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmumā tikai vienā ēkā no trijām ir uzbrauktuve, lai cilvēki ratiņkrēslos varētu iekļūt tajā, kā arī divstāvīgajā biroja ēkā cilvēkiem ratiņkrēslos nav iespējas nokļūt otrajā stāvā, kurā atrodas kabineti gandrīz visiem uzņēmuma biroja darbiniekiem.
2. Uzņēmums sponsorē un atbalsta daudzus pasākumus, bet informācija par atbalstu ir atrodama galvenokārt tikai uzņēmuma galvenajā biroja ēkā, kurā pie sienas ir izlikti pateicības raksti.
3. Uzņēmuma mājaslapa ir ievietota internetā un publiski apskatāma jau kopš 2007.gada, bet informācija tajā ir pavirša un nepārskatāma, un nekalpo kā reklāma uzņēmumam.
4. Uzņēmumam nav misijas un vīzijas, ir tikai neoficiali izvirzīti mērķi un uzdevumi.
5. Likviditātes rādītāji parāda, ka uzņēmumā netiek lietderīgi izmantoti esošie aktīvi un uzņēmumam ir brīvi naudas līdzekļi.

Priekšlikumi:
1. Pēc iespējas robežām, investēt uzņēmuma līdzekļus uzbrauktuvju izveidei pie uzņēmuma ēkām, kā arī investēt līdzekļus pacēlāja vai lifta būvniecībai uzņēmuma galvenajā ēkā.
2. Uzņēmumam savā mājaslapā vajadzētu ievietot informāciju par pasākumiem, kurus uzņēmums sponsorē.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация