Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:599512
 
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Kvalitātes pamatjēdzieni    4
2.  Ieskats kvalitātes vadīšanas sistēmas attīstībā Latvijā    5
3.  Kvalitātes vadīšanas būtība    6
4.  Visaptverošā kvalitātes pārvaldība (TQM)    7
5.  Kvalitātes nodrošināšana, kontrole un pārvaldība    10
5.1.  Galvenie kvalitātes rādītāji    10
5.2.  Pakalpojumu sniegšanas kvalitātes pamatrādītāji    11
5.3.  Kvalitātes kontroles grupas (QQC)    11
5.4.  Kvalitātes pārvaldības standartu grupa (ISO 9000 grupa)    12
6.  Kvalitātes uzlabošanas sistēmas    14
6.1.  Japāņu “5-S”    14
6.2.  Kaizen un Biznesa procesu pārstrukturēšana (BPR)    16
6.2.1.  Kaizen    16
6.2.2.  Biznesa procesu pārveidošana (BPR )    16
6.3.  Augsta līmeņa pakalpojuma balvas (Charter Mark)    17
6.4.  Ieguldītāji cilvēkos (Investors in People)    18
6.5.  Biznesa izcilības modelis (EFQM)    20
7.  Kvalitātes vadības problēmas pakalpojumu sfērā    24
  NOBEIGUMS    25
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    26
Фрагмент работы

IEVADS

Kvalitāte – ir šodienas pircēja galvenais kritērijs, pēc kura tas izvēlas konkrēto produktu. Cena, par izšķirošu faktoru tiek minēta tikai 30% gadījumu. Pieaugot kvalitātes ietekmei uz patērētāja izvēli, kvalitātes vadības sistēmu sāk dēvēt par “labas prakses uzņēmējdarbības sistēmu” – sistēma pakārtojas atbilstoši patērētāja vēlmēm.
Kvalitātes vadīšanas sistēma uzņēmumā ir organizēta sistemātiska pieeja visiem procesiem, procedūrām un problēmām, kam ir ietekme uz kvalitāti. Pasaulē ir pazīstamas dažādas kvalitātes vadības sistēmas, bet visplašāko izplatību ir ieguvušas Starptautiskās standartizācijas organizācijas (ISO) standartos aprakstītās prasības.
Kvalitātes vadības sistēmas standarti nosaka galvenos kvalitātes sistēmas un kvalitātes vadības elementus. Katra elementa relatīvais nozīmīgums ir atkarīgs no atbilstošās nozares īpatnībām un klienta prasībām. Galvenā standartu ideja – prasības ir domātas neatbilstību nepieļaušanai (nevis to novēršanai, kam ir jāparedz speciālas procedūras) visās sfērās no projektēšanas līdz apkalpošanai. Kvalitātes sistēmai ir jābūt pietiekoši detalizētai, lai sasniegtu kvalitātes mērķus, un dokumentētai atbilstoši kādam no ISO 9000 sērijas standartiem un uzņēmuma kvalitātes politikai. Lai sertificētu ieviesto kvalitātes sistēmu, ir jāspēj apliecināt šīs kvalitātes sistēmas darboties spēju. Kvalitātes sistēmas sertifikācija ir kvalitātes sistēmas neatkarīgs novērtējums un apstiprinājums. Sertifikāciju veic atzīta un neatkarīga institūcija.
Referāta mērķis – izpētīt kvalitātes vadīšanas sistēmas ekonomisko nozīmi.
Uzdevumi mērķa sasniegšanai:
1) izpētīt kvalitātes vadīšanas sistēmas attīstību Latvijā;
2) izpētīt kvalitātes vadīšanas sistēmas posmus;
3) izpētīt visaptverošas kvalitātes pārvaldības pamatprincipus;
4) izpētīt kvalitātes nodrošināšanas, kontroles un pārvaldības pamatus;
5) veikt pārskatu par kvalitātes uzlabošanas sistēmām;
6) izpētīt kvalitātes vadības problēmas.
Pētījuma objekti: kvalitātes vadīšanas sistēmas elementi
Pētījuma priekšmets: kvalitātes vadīšanas sistēmas ekonomiskā nozīme
Darba ierobežojums: tā kā dotā darba ietvaros nav iespējams pietiekami dziļi izpētīt visus, ar problēmu saistītos, jautājumus, galvenais uzsvars likts uz pakalpojumu kvalitātes vadīšanas uzlabošanas sistēmu izpēti. Informācija sniegta pamatojoties uz līdz 01.10.2006.gada pastāvošo normu un likumu kopu.
Darba izstrādāšanā pielietotas kvalitatīvās pētījumu metodes. Darbā izmantotas ekonomiskā analīze, statistiskā analīze (salīdzināšana, grupēšana, tabulas metode). Darba izstrādāšanas metodoloģijas pamatā ir datu bāze: Latvijas un ārzemju autoru grāmatas, LR un ES likumi, Interneta mājaslapas.


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация