Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:616559
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 47 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Piedāvājumu izvērtēšanas laikā konstatētie problēmjautājumi   
1.1.  Kritēriji nepamatoti lēta piedāvājuma noteikšanā   
1.2.  Nepilnības tehniskajā piedāvājumā un finanšu piedāvājumā – labojumu pieļaujamība/nepieļaujamība   
2.  Tipiskākās problēmas publisko iepirkumu procedūras tiesiskuma nodrošināšanā   
2.1.  Tipiskākās kļūdas iepirkuma procedūras dokumentācijas sagatavošanā   
2.2.  Iepirkuma procedūras pārkāpumi   
3.  Elektroniskās iepirkumu sistēmas (EIS) priekšrocības un trūkumi pašvaldību publisko iepirkumu praksē   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses un darba izstrādes laikā autors guva vairākus secinājumus par esošām tiesiskām problēmām pašvaldības praksē publisko iepirkumu piemērošanā:
1. Publisko iepirkumu likuma normas nesatur jēdziena „nepamatoti lēts piedāvājums” definīciju, attiecībā uz šo terminu normatīvajos aktos netiek sniegti nekādi kritēriji jeb nosacījumi, kuriem izpildoties attiecīgais piedāvājums ir uzskatāms par nepamatoti lētu un pasūtītājam ir jāveic likumā noteiktās darbības.
2. Publisko iepirkumu likuma 48.pants ir diskusijas vērta juridiskā norma, ņemot vērā, ka šīs normas piemērošanas priekšnosacījums ir pasūtītāja šaubas, tomēr nav skaidrs, vai šaubām ir jābūt pamatotām. Izpētot Iepirkumu uzraudzības birojā skatītās sūdzības un sniegtos Iepirkumu uzraudzības biroja skaidrojumus, secināms, ka piedāvājums izskatās nepamatoti lēts, salīdzinot ar pasūtītāja vai sabiedrisko pakalpojumu sniedzēja veiktajiem aprēķiniem un/vai citiem iesniegtajiem piedāvājumiem, un zemā cena nav izskaidrojama ar pielietotās metodes radītu ekonomiju, tehniskajiem risinājumiem, īpaši izdevīgiem tirgus apstākļiem un piedāvātā produkta oriģinalitāti.
3. Tipiskākās kļūdas, ko pasūtītājs pieļauj nepamatoti lēta piedāvājuma izvērtēšanā, ir: 1) piedāvājumi, kuru cenu apšauba eksperts vai daļa iepirkuma komisijas locekļu, tomēr netiek pārbaudīti, 2) pārbaudīts tiek tikai viens no būtiski lētākajiem piedāvājumiem, nepārbaudot citus, kuru cena ir tikpat zema, 3) informācija netiek pieprasīta atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 48.panta nosacījumiem.
4. Lai atvieglotu pasūtītāja šaubu pamata pierādīšanu, apsverama iespēja iepirkuma dokumentos noteikt aritmētisku kritēriju, ar kura palīdzību definēt līgumcenu, kura tiks uzskatīta par iespējami nepamatoti lētu, piemēram, procentuāli noteikt maksimāli pieļaujamo atkāpi no kontroltāmes vai formulu, pēc kuras tiks noteikti iespējami nepamatoti lēti piedāvājumi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация