6. Virzība tirgū un mārketinga plāns
Reklāma:
Uzsākot pakalpojuma sniegšanas darbus, vietējā rajona avīzē tiks publicēta reklāma ar kontakta tālruni, pa kuru varēs pieteikties potenciālie klienti. Pamatojoties uz iepriekšējo pieredzi, atsauksies daļa no iepriekšējiem klientiem. Ar līgumorganizāciju vadītājiem tiks veiktas individuālas pārrunas par pakalpojuma sniegšanas kārtību, termiņiem, vietu utt.
Kādas pakalpojuma īpašības tiks īpaši akcentētas:
Ērtums, kvalitāte, garantija un izbraukuma pakalpojumi.
Realizācijas apjoma plāni:
Vasarā- 80% noslodzes, bet pārējos gadalaikos nepieciešams panākt maksimālo-100% noslodzi.
Vai iespējamas cenu izmaiņas, balstoties un noteikto cenu?:
Iespējamas cenu izmaiņas atkarībā no pakalpojuma sarežģītības, izpildes termiņiem, diagnostikas iekārtu cenas u.c.
Pakalpojuma attīstība un uzlabošana:
Uzņēmumam attīstoties, tiks piedāvāta iespēja izīrēt automašīnu uz remonta laiku, aktīva atpūta remonta laikā (piemēram, makšķerēšana vai pirts izmantošana).
…