Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:658474
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma SIA "Tīrība" misijas un mārketinga koncepcijas izstrāde    4
2.  Tirgus analīze    8
3.  Tirgus segmentēšana    24
4.  Tirgzinības politikas izstrādāšana    27
5.  Cenu politikas izstrādāšana    32
6.  Realizācijas (noieta) politikas izstrādāšana    35
7.  Preces virzīšanas tirgū un reklāmas kampaņas izstrāde    36
8.  Mārketinga vadības organizatoriskās struktūras izveidošana uzņēmumā    41
  Secinājumi un priekšlikumi    46
  Izmantotās literatūras saraksts    47
Фрагмент работы

Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču praksē tā vietā bieži lieto latvisko terminu - tirgvedība, tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. . šis jēdziens un tā saturs, risinot tautsaimniecības problēmas, kļūst ar katru gadu plašāks un sarežģītāks. Diemžēl ne visi uzņēmēji un menedžeri zina, cik svarīga nozīme pašreizējos sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos cīņā par patērētāju loka paplašināšanu ir mārketinga zināšanām. Mārketinga stratēģija palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv, risinot problēmas tautsaimniecībā, saimniecisko savstarpējo sakaru veidošanā starp ražotājiem un patērētājiem.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai ar vislielāko atdevi izvēlētos sadales kanālus, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus. Liela nozīme ir prasmei veidot komunikāciju ar pircējiem. Reklāmas līdzekļu pareiza izvēle un noformējums ir uzņēmuma panākumu atslēga. Veiksmīga piedalīšanās gadatirgos, stendu izveidošana un profesionāla personāla konsultācija dod iespēju uzņēmumam paplašināt tirgus daļu, kas ir viens no mārketinga mērķiem. Konkurence ir preču daudzveidības, kvalitātes un pieejamības cenas nodrošinātāja. Mazumtirgotāju konkurence nodrošina patērētājiem pilnu pakalpojumu klāstu.
Praktiskā darba objekts ir SIA "Tīrība" mārketinga politikas un darbības plānošana…

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,70 €
Комплект работ Nr. 1125039
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация