Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:683712
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pieprasījums    4
1.1.  Pieprasījuma funkcija un pieprasījuma likums    4
1.2.  Individuālais un tirgus pieprasījums    7
1.3.  Pieprasījuma izmaiņas    7
2.  Piedāvājums    9
2.1.  Piedāvājuma funkcija un likums    9
2.2.  Individuālais un tirgus piedāvājums    11
2.3.  Piedāvājuma izmaiņas    11
3.  Tirgus līdzsvars    12
3.1.  Tirgus līdzsvara būtība un analīze    12
3.2.  Tirgus cenu un apjoma novirze no līdzsvara    12
3.3.  Patērētāja un ražotāja ieguvums    13
3.4.  Valsts fiksēto cenu nozīme    13
3.5.  Tirgus līdzsvara izmaiņas    14
4.  Pieprasījuma faktori, pēc kuriem pircēji izvēlas maizi    15
5.  Intervija    19
6.  Secinājumi un priekšlikumi    20
6.1.  Secinājumi    20
6.2.  Priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    21
Фрагмент работы

6. Secinājumi un priekšlikumi
6.1. Secinājumi
1. Pieprasījums ir noteikta veida preču un pakalpojumu daudzums, kuru vēlas un ir spējīgi iegātāties patērētāji pie katras no iespējamajām cenām noteiktā laika periodā. Savukārt piedāvājums ir preču vai pakalpojumu daudzums, kuru ražotājs vēlas un ir spējīgs piedāvāt tirgū par katru no iespējamajām cenām noteiktā laika periodā.
2. Pieprasījuma apjoms un cena ir savstarpēji apgrieztā atkarībā: jo lielāka cena, jo mazāks pieprasījuma apjoms. Pieprasījuma faktoros neietilpst cena, jo, ja tā mainās, tad mainās nevis pieprasījums, bet preces pieprasītais daudzums.
3. Piedāvājuma apjoms un cena atrodas tiešā atkarībā: jo lielāka cena, jo lielāks piedāvājuma apjoms. Piedāvājuma izmaiņas notiek, ja mainās ārpuscenas faktori.
4. Pieprasījums un piedāvājums veido tirgus mehānismu.
5. Pieprasījumu ietekmējošie ārpuscenas faktori ir patērētāju ienākumu izmaiņas, aizvietotājpreces cena, kopā lietojamo preču cenas, patērētāju gaume, pircēju skaits, klimatiskie apstākļi un valdības administratīvie pasākumi. Taču piedāvājumu ietekmējošie ārpuscenu faktori ir ražošanas resursu cenas, tehnoloģijas, nodokļi, valsts atbalsts ražotājiem, pārdevēju skaits un ražotāju prognozes.
6. Tirgus līdzsvars ir tāda situācija tirgū, kad pie noteiktas preces vai pakalpojuma cenas ir vienāds pieprasītais un piedāvātais preces vai pakalpojuma daudzums.
7. Tirgus līdzsvaru ietekmē preču un pakalpojumu cenas vai apjoms.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация