Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:684490
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Saturs    3
  Ievads    4
1.  Konkurence, konkurences jēdziens un būtība    5
1.1.  Konkurence    5
1.2.  Konkurences jēdziens    7
1.3.  Konkurences būtība    7
2.  Konkurentu izpētes un analizēšanas metodes    8
3.  SIA „Maxima Latvija” vispārējais raksturojums    11
4.  Talsu tirgus raksturojums    14
5.  Konkurentu analīze    15
6.  Uzņēmuma „Maxima” konkurētspējas analīze    18
6.1.  Uzņēmuma ārējā vide    18
6.2.  Uzņēmuma „Maxima Latvija” mārketinga „Mix” elementu analīze    22
6.3.  Uzņēmuma „Maxima” SVID analīze    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba gaitā ir izdarīti šādi secinājumi:
1. Pašlaik uzņēmums “Maxima” ir izteikts līderis starp Talsu mazumtirgotājiem, tomēr uzņēmumam visu laiku ir jāseko līdzi konkurentiem, jo tie var ietekmēt uzņēmuma stāvokli tirgū, kaut arī pašlaik, stāvoklis ir stabils.
2. Ilgajos darbības gados uzņēmumam “Maxima” ir nostiprinājies plašs un stabils sadarbības partneru loks, kas nodrošina ar plašu un kvalitatīvu preču sortimentu, kā arī dod iespēju iepirkt preci par zemākām cenām. Uzņēmuma “Maxima” loģistikas piegāžu tīkls ir attīstīts un darbojas visā Latvijas teritorijā. Uzņēmuma “Maxima” darbībā plaši tiek izmantota gan tieša, gan netiešā reklāma.
3. Pēc Mārketinga Mix analīzes rezultātiem, autore secināja, ka uzņēmuma galvenā prioritāte ir klienti. Tādēļ tiek apmācīti darbinieki lai ātri un kvalitatīvi apkalpotu klientus. Uzņēmums rīko lojalitātes kampaņas un piedāvā dažādas atlaides ar atlaižu karti Paldies. Piedāvā plašu preču sortimenta klāstu. Uzņēmums atrodas izdevīgā vietā un tas ir tik pazīstams, ka nav vajadzīga īpaša reklāma.
4. SVID analīze parādīja, ka uzņēmuma draudus var mazināt ar uzņēmuma stipro pusi, bet uzņēmumam vēl jāpiestrādā pie vājo pušu uzlabošanas.
5. Izmantojot ilgo un ciešo sadarbību ar daudzajiem ražotājiem un sadarbības partneriem, slēdzot izdevīgus līgumus par tiešajām piegādēm, uzņēmums varēs palielināt preču sortimentu ar kvalitatīvām precēm, lai pārvilinātu klientus no konkurentiem un arī piesaistītu potenciālos pircējus, kas nodrošinās stabilu apgrozījuma pieaugumu. Izstrādājot precēm jaunu cenu stratēģiju, uzņēmums veiksmīgāk cīnīsies ar konkurentu aktivitātēm un pievilinās vairāk jaunus potenciālos pircējus.
6. Veiksme tiešajā tirdzniecībā atkarīga no komandas darba – pārdevējiem. Piedāvāju papildināt darbinieku motivācijas sistēmu ar: ceļa izdevumu atmaksu, brīvpusdienām, brīvbiļetēm uz pasākumiem (labākajiem kā bonuss), naudas pabalstiem dažādās dzīves situācijās. Lai uzlabotos apkalpošanas ātrums, ieteiktu ieviest jaunākas un jaudīgākas programmatūras – tas noteikti atmaksāsies ar klientu apmierinātību un lojalitāti uzņēmumam.
7. Tā kā uzņēmumam nav vajadzīgas īpašas reklāmas, tad pēc autores domām, tomēr vajadzētu uzņēmumam parūpēties par sava tēla uzlabošanas iespējām, jo iebraucot pilsētā nezinātājs nespētu iedomāties, ka Talsos ir Maxima veikals.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация