Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:703300
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 43 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Zīmolvedība    4
1.1.  Latvijas zīmola veidošana    4
1.2.  Latvijas zīmola saturs    5
1.3.  Rīga – Latvijas tēla sastāvdaļa    6
2.  Populārākie tūrisma objekti, to noteikšanas kritēriji    7
2.1.  Populārākie tūrisma piesaistes objekti Rīgā    7
3.  Tūrisma politikas stratēģija    12
4.  Aptaujas rezultāti    13
5.  Galvenās tūrisma attīstības tendences    18
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra    23
  Anotācija    26
  Annotation    27
  Kopsavilkums    28
  Pielikumi    29
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
1. Zīmolvedība ir ļoti nepieciešama valsts tūrisma nozares attīstībai. Lai zinātu kā veidot konkurētspējīgs valsts tēlu, nepieciešams veikt pamatīgu pētniecisko darbību un stratēģijas veidošanu.
2. Nepieciešams popularizēt tīras pilsētas ideju, piemēram, izvietojot krāsainas atkritumu tvertnes organizējot apkārtnes sakopšanu orientētus pasākumus un piesaistot vairāk investīcijas.
3. Apkalpojošo sfērā jāalgo profesionāļus, kuri zina svešvalodas un prot parādīt savu labu attieksmi.
4. Vislabākā reklāma tad, kad tūrists būdams apmierināts ar savu ceļojumu, atgriežas savā valstī un viņš par ceļojumu pastāsta daudziem cilvēkiem, no kuriem nākotnē daļa arī dodas ceļojumā uz šo valsti.
5. Rīgai ir stiprāka vizuālā identitāte starp visām trim Baltijas valstu pilsētām. Rīga ir ļoti interesanta un neatkārtojama pilsēta, jo Rīgā ir daudz apskates objekti, kafejnīcas, bāri, naktsklubi un dažādi kultūras pasākumi. Rīgas pilsēta ir ar ļoti senu vēsturi. Tajā ir daudz tūrisma interešu objekti, tāpēc nav ļoti grūti veidot Rīgas tēlu, bet gan vajadzētu to sakārtot un restaurēt daudzas vērtīgas arhitektūras ēkas, kuras pašlaik ir sliktā stāvoklī un bojā pilsētas tēlu.
6. Veicinot ienākošo un vietējo tūrismu tiek nodrošināta labvēlīga uzņēmējdarbības vide.
7. Pēdējos gados ir strauji audzis to tūristu skaits, kuri informāciju meklē internetā, tāpēc nepieciešams veidot dažādas tūrisma mājas lapas, kas jau tiek darīts.
8. Tūristi par Latviju un Rīga izsakās pozitīvāk nekā vietējie iedzīvotāji. Vietējie iedzīvotāji Rīgu uzskata par parastu Austrumeiropas pilsētu, bet tūristi visbiežāk atzīst, ka Rīga ir diezgan savdabīgs un interesants tūrisma galamērķis, lai gan dažkārt negatīvi izsakās par to, ka Rīgā vēsturiskās ēkas ir diezgan sliktā stāvoklī.
9. Visbiežāk Rīgu un Latviju apmeklē 40 – 50 gadus veci tūristi, bet mazāk apmeklē jaunieši, jo Rīgā un citviet Latvijā ir par maz jauniešu izklaides vietas. To varētu mainīt, ja Rīgā uzbūvētu koncertzāli.
10. Latvijas apmeklējuma novērtējums no 2000. gada līdz 2010. gadam ir ievērojami mainījies. Pakalpojumu kvalitāte ir nedaudz pazeminājusies pasaules ekonomiskās krīzes iespaidā, kā arī preču cenas ir strauji kritušās.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация