Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:730185
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kopsavilkums par Panamas Republiku   
2.  Ievads   
3.  Iztirzājums   
3.1.  Teorētiskā daļa   
3.1.1.  Vēsturiskā ideja būvēt Panamas kanālu   
3.1.2.  Slavenākais francūzis pasaulē- Ferdinands de Leseps   
3.1.3.  Gigantisks grāvis   
3.1.4.  Savienoto Valstu ieinteresētība   
3.1.5.  ASV Senāta lēmums   
3.1.6.  Kolumbijas līdzdarbība   
3.1.6.  Laimīgās beigas   
3.2.  Analītiskā daļa   
3.2.1.  2007., 2008. un 2009. gada datu analīze   
3.2.2.  Panamas kanāla 2009. gada izdevumu un ienākumu avoti   
3.2.3.  Attīstības plāni   
3.2.4.  Maksa par kuģu caurlaišanu   
3.2.5.  Aktuālākie notikumi saistībā ar Panamas kanālu   
4.  Secinājumi   
Фрагмент работы

4. Secinājumi
1. Panamas kanālam bija liela nozīme kuģniecības un ekonomikas attīstībai Rietumu puslodē, kā arī ģeopolitiski visā pasaulē.
2. Vārds Panama jaunāko laiku ekonomikas vēsturē ir kļuvis par finanšu afēras simbolu, jo franču akcionāru kompānijas mēģinājums 19. gadsimta 80. gados uzbūvēt kanālu Panamas zemes šauruma rajonā beidzās ar gigantisku krahu jeb sagrāvi, kā rezultātā savus ietaupījumus zaudēja simtiem tūkstošu franču rantjē.[10]
3. Vienlaikus ar Panamas kanāla būvniecību saistās arī ASV pirmā pieredze "nacionālas celtniecības" druvā.
4. Katru gadu caur Panamas kanālu pārvietojas aptuveni 17500 kuģi ar vairāk nekā 203 miljoniem tonnu kravas.
5. Panamas kanāls ASV valdībai izmaksāja 375 miljonus dolāru, ieskaitot desmit miljonus, kas tika izmaksāti Panamai, un 40 miljonus, kas pienācās frančiem.[8]
6. Tobrīd tas bija pats dārgākais būvprojekts ASV vēsturē, kaut arī reālās izmaksas beigās izrādījās par 23 miljoniem dolāru mazākas, nekā liecināja sākotnējie aprēķini.
7. Panamas kanāls ir arī galvenais tūristu piesaistes objekts, kas palīdz attīstīties arī citām nozarēm- sniedzot milzu ienākumus ik gadu- apkalpojot vairākus tūkstošus kuģu un nodrošināt vispārīgu Panamas ekonomikas attīstību.
8. Pamata ir trīs pīlāri, uz kuriem balstās tālāka Panamas kanāla attīstība un kopējās attīstības tendences: dabas resursu efektīvāka izmantošana, efektīva kanāla turpmākas darbības nodrošināšana- ilgtspējīga attīstība, kā ari vides aizsardzība (kvalitātes rādītāju izstrāde).
9. Vispārīga kvalifikācijas celšana ir nepieciešama- lai paaugstinātu darba ražīgumu un uzlabotu vispārīgo izglītības un prasmju līmeni, Panamas darba tirgu piesātinot ar konkurētspējīgiem strādniekiem.
10. 2009. gadā tika atsākta kanāla paplašināšana un tiek lēsts, ka paplašināšanas izmaksas sasniegs 5,2 miljardus ASV dolāru (2,74 miljardus latu), un darbus plānots pabeigt līdz 2014. gada augustam.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,27 €
Комплект работ Nr. 1236387
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация