Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:731758
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Secinājumi:
1. Labs darbinieks ir motivēts darbinieks. Ar motivāciju saprot darbinieka apzinātu ieinteresētību veikt noteiktu darbību. Motīvs nodrošina vēlmi strādāt, lai sasniegtu savus un organizācijas mērķus.
2. Ir izstrādātas dažādas motivēšanas teorijas, kas iedalās satura motivēšanas teorijās un procesa jeb norises motivēšanas teorijās.
3. Satura motivēšanas teorijas koncentrē vadītāju uzmanību uz darbinieku vajadzībām, bet procesa motivēšanas teorijas koncentrē vadītāju uzmanību uz iemesliem, kāpēc darbinieki izvēlas noteiktu rīcību savu vajadzību apmierināšanai, un uz cilvēku apmierinātības vērtēšanu pēc mērķu sasniegšanas
4. Satura motivēšanas teorijas ir A. Maslova vajadzību hierarhija, D. Makklellanda vajadzību teorija, F. Hercberga divfaktoru teorija.
5. Procesa motivēšanas teorijas ir D. A. Nadlera, E. Loutera izredžu teorija, I.S. Adamsa taisnīguma teorija.
6. Izvēloties kādu no tām, vadītājam ir jāņem vērā tādi faktori kā darbinieku līdzšinējā dzīves pieredze, vēlmes, gaidas, kvalifikācija, stāvoklis sabiedrībā, u.c. Nevienu no teorijām nevar pielietot absolūti, agrāk vai vēlāk nāksies veikt atkāpes no tās, jo darbinieki attīstās, mainās to prioritātes un mērķi, attīstās arī pati organizācija.
7. Vadītājam ir jāapzinās, ka darbinieks var zaudēt motivāciju un uzticību, ja tā pūliņi neattaisnojas, tas nozīmē, ka nekādā gadījumā nedrīkst darbiniekam solīt to, ko organizācija nespēj tam sniegt, vadītājam ir jāklausās darbinieku domās un jāstimulē tā aktivitāte.
8. Biežākie darbinieku motivēšanas veidi ir prēmijas, apmaksāts mobilais telefons, papildu brīvdienas, apmaksāts darba apģērbs (arī birojā strādājošajiem), apmaksātas pusdienas, dāvanas darbinieka jubilejās un valsts svētkos, apmaksāti kursi vai mācības augstskolā, veselības apdrošināšana, apmaksāti skaistumkopšanas un veselības uzlabošanas pasākumi, īpaša titula piešķiršana.
9. Un, izvēloties jebkuru no daudzajiem motivēšanas veidiem ir jāatceras, ka katrs darbinieks ir indivīds, personība, tātad arī dažādus motivēšanas veidus tas uztvers atšķirīgi.

Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация