Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:764030
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  MAZUMTIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA PREČU SORTIMENTA VEI DOŠANAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Sortimenta politika    5
1.2.  Piedāvājuma veidošana atkarībā no klientu vajadzībām    6
1.3.  Preces pētīšana    8
2.  SIA „VALERI 97”PREČU SORTIMENTA RAKSTUROJUMS    11
3.  SIA „VALERI 97” PREČU SORTIMENTA NOVĒRTĒŠANA    16
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    25
  PIELIKUMS    26
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Preču sortiments var būt vairāk vai mazāk plašs un ir atkarīgs no firmas iespējām un risināmiem uzdevumiem.
2. Ja reiz pieprasījumu dod prece, tad pēc pieprasījuma tīko patērētājs, bet ja preces plauktos būs nepārredzamas vai izstādīšanas kopskatā ir kāda iemesla dēļ pazaudējas starp citām precēm vai pašos plauktos, nav iespējams labi pārdot.
3. Lemjot par preču ražošanu, minētie preču sortimenta raksturlielumi jāņem vērā. Pircējus var piesaistīt, pirmkārt, paplašinot sortimentu ar jauniem preču veidiem. Otrkārt, var pagarināt preču pamatveidu sortimentu. Treškārt, katru atsevišķu preces veidu var papildināt ar kādu atšķirīgu īpatnību, tādējādi, padziļinot sortimentu.
4. SIA’’Valeri97” preču sortimentu varētu attiecināt uz rūpīgas izvēles jeb speciāli pērkamajām precēm, jo patērētāji to pirkšanai patērē daudz laika izvēloties, salīdzinot (krāsu, dizainu, cenu, kvalitāti).
5. SIA „Valeri 97” preču sortimenta plānošana notiek 6mēnešus pirms sezonas sākšanās. Ziemas, rudens preci sūta vasarā, pavasara vasaras preci ziemā. Jaunos modeļus savai kolekcijai izvēlas braucot uz Vācijas, Polijas vai Rīgas gadatirgiem, kur var izvēlēties piemērotāko preču sortimentu sezonai.
6. Spriežot pēc intervijas datiem, lielākā daļa respondentu ir apmierināti ar SIA „Valeri 97” piedāvāto preču kvalitāti, bet respondenti vēlētos, lai varētu brīvi pārvietoties pa veikala telpām un labāk pārredzēt preču sortimentu.
7. Novērtējot SIA „Valeri 97” sortimentu, var secināt, ka sortiments, kuru piedāvā ir piesātināts, un konkurētspējīgs starp daudzajiem uzņēmumiem. Piedāvājums ir pietiekošā daudzumā un ar labu kvalitāti.
8. Pircēju interesējas, par preču sortimenta papildināšanu, jo viņi seko līdzi modes tendencēm, bet ir daļa pircēju, kuri neinteresējas par sortimenta papildināšanu viņi atzina, ka viņus apmierina tas preču sortiments, kas jau tiek piedāvāts un uz neko jaunu nepretendē.
9. Ar intervijas palīdzību varēja noskaidrot vai pircējiem ir radušies konflikti ar pārdevēju. Pircēji atzina, ka pārdevējas ir laipnas un izpalīdzīgas, konflikta situācijas neveidojoties. Daļa pircēju saka , ka ir bijuši konflikti, galvenokārt, par nepārskatāmām vai neuzliktām cenu zīmēm, kā arī grūti pārredzams, kurām precēm ir atlaides.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация