Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:802152
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    7
1.2.  Uzņēmuma vīzija, misija un mērķi    7
2.  Ārējās un iekšējās vides analīze    9
2.1.  PEST analīze    9
2.2.  SVID un iekšējās vides iespēju un draudu analīze    10
2.2.1.  Draudu analīze (matrica)    10
2.3.  Kopsavilkums    11
3.  Tirgus analīze    12
3.1.  Konkurentu analīze    12
3.1.1.  Pozicionēšanas karte    12
3.1.2.  Kvalitātes skala    12
3.1.3.  Kopsavilkums    13
4.  Mārketings    14
4.1.  Produkts    14
4.1.1.  Pamatprodukts    14
4.1.2.  Pakalpojumu apraksts    14
4.1.3.  Mērķa tirgus    15
4.1.4.  Pircēja raksturojums    15
4.1.5.  Produkta dzīves cikls    15
4.1.6.  Audiogrāmatu priekšrocības salīdzinājumā ar drukātajām grāmatām    16
4.1.7.  SIA „Audiogrāmatas.lv” priekšrocības salīdzinot ar citiem audiogrāmatu    16
4.2.  Cenas veidošana    16
4.3.  Bostonas matrica    17
4.4.  Vieta    17
4.5.  Preces sadales kanāli    18
4.6.  Preces virzība tirgū    18
4.7.  Kopsavilkums    19
5.  Uzņēmuma organizācijas struktūra    20
5.1.  Struktūras shēma    20
5.2.  Darbības pamatprincipu raksturojums    20
6.  Finanšu informācija    21
6.1.  Produkcijas apjoms un plānotie ieņēmumi pa mēnešiem uz pirmo saimniecisko gadu (2011./2012. gadu pa mēnešiem)    21
6.2.  Izdevumi    22
6.3.  Nolietojuma (amortizācijas) aprēķins    23
6.4  Nodokļu aprēķins februārim 2012.gadā    23
6.5.  Naudas plūsmas plāns 2011./2012.gadam    24
6.6.  Peļņas un zaudējumu aprēķins pirmajam gadam    25
6.7.  Uzņēmuma bilance    26
6.8.  Plānoto rezultātu novērtējums    26
7.  Secinājumi    27
8.  Izmantotās informācijas avotu saraksts    29
9.  Pielikums    30
Фрагмент работы

Uzņēmuma SIA „Audiogrāmatas.lv” pamatprodukts ir audiogrāmatas latviešu valodā mp3 un CD formātā, kas paredzēts cilvēkiem, kas vēlas iepazīties ar latviešu un ārzemju literatūras klasikas darbiem. Produkts pilda izglītojošu un izklaidējošu funkciju. Audiogrāmatas tiek pārdotas mūsu uzņēmumam SIA „Audiogrāmatas.lv” piederošajā interneta veikalā www.audiogramatas.lv, kā arī sadarbības partneru grāmatnīcās visa Latvijā.
Izstrādājot biznesa plānu uzņēmumam SIA „Audiogrāmtas.lv” mūsu mērķis bija noskaidrot vai ir iespējama sekmīga uzņēmējdarbība ražojot un pārdodot audiogrāmatas, kas ierunātas latviešu valodā ar latviešu un ārzemju literatūras klasikas darbiem mp3 un CD formātā, ko iespējams iegādāties interneta veikalā www.audiogramatas.lv, kā arī labākajās Latvijas grāmatnīcās.
Lai noskaidrotu šī uzņēmuma potenciālo konkurētspēju tirgū un peļņas gūšanas iespējas, izmantojām tādas pētījuma metodes, kā PEST, SVID, tirgus un konkurentu analīzi (tai skaitā Ansofa un Bostona matricu), izveidojām pozicionēšanas karti, apskatījām uzņēmuma darbības riska faktorus, kā arī veicām finanšu aprēķinus.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1314554
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация