Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:813305
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.06.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Pakalpojuma kompānijas tēla veidošanās faktoru definīciju skaidrojums    7
2.  Pakalpojuma kompānija un tās tēls    8
3.  Pakalpojuma kompānijas tēla veidošanās faktori    9
3.1.  Zīmola reputācija    9
3.2.  Pakalpojuma cena    10
3.3.  Pakalpojuma kvalitāte    11
3.4.  Pakalpojuma pieejamība    11
4.  Cenas un kvalitātes atbilstība    13
5.  Pētījuma rezultātu analīze    14
  Secinājumi un rekomendācijas    21
  Nobeigums    23
  Izmantotie literatūras avoti    24
  Pielikumi    25
Фрагмент работы

Nobeigums
Autorei patika veikt zinātniski pētniecisko darbu, jo tas tika balstīts uz viņas interesēm. Darbs bija gan izzinošs, gan radošs. Veicot zinātniski pētniecisko darbu, autore ir iemācījusies meklēt informāciju un komentēt to, veidot pareizas anketas, intervēt zinošus cilvēkus, būt radošai un prast loģiski secināt un apkopot liela apjoma informāciju ar pašas veiktajiem pētījumiem.
Teorētiskie materiāli tika meklēti gan Latvijas Universitātes Ekonomikas un Vadības fakultātes, gan Dobeles novada bibliotēkā. Tā kā autore pirms zinātniski pētnieciskā darba veikšanas daudz ko nezināja par kompānijas tēlu, bet grāmatu apjoms bija liels, bija vajadzīgs daudz laika, lai spētu izlasīt, apkopot un komentēt atrasto informāciju. Darbs ar teorētiskiem materiāliem ļāva pārliecināties par izvēlētā zinātniski pētnieciskā darba nozīmīgumu.
Anketēšana tika veikta Rīgā, ātrās uzkodas restorānā ‘’McDonald’s’’. Lai drīkstētu anketēt tā apmeklētājus, autore lūdza atļauju restorāna vadībai. ‘’McDonald’s’’ ļoti rūpīgi strādā pie sava tēla un sargā to, tādēļ restorāna vadība no sākuma pati vēlējās pārliecināties vai anketās uzdotie jautājumi nevar sabojāt kompānijas tēlu un lūdza nosūtīt to uz e-pastu. Autore, pēc atļaujas saņemšanas, atkārtoti devās uz restorānu. Anketēšana notika divās valodās- latviešu un krievu, ņemot vērā apmeklētāju daudzvalodību. Šī pētījuma metode bija interesanta, tomēr lika saprast, ka ne visi cilvēki ir atsaucīgi.
Zinātniski pētnieciskā darba laikā tika veikta arī intervēšana. Autore veica intervēšanu ar kompānijas „ESPA Rīga,” SIA Latvija „Statoil” un „BUSINESS SITUATION MANAGEMENT” pārstāvjiem. Zinošu cilvēku domas palīdzējā iegūt atziņas un virzīties uz darbā izvirzītās hipotēzes apstiprināšanu. Kompāniju pārstāvji bija atsaucīgi, tomēr uzmanīgi, lai neatklātu visus kompānijas tēla noslēpumus un nepateiktu neko lieku.
Savas hipotēzes apstiprināšanos autore varēja secināt pēc video intervijas. Šo metodi pielietot bija radoši un interesanti. Autore izvēlējās uzdot jautājumus par ‘’Google’’ un telekomunikāciju sakaru tīkliem. Intervēto cilvēku domas bija līdzīgas vai pat sakrita, kas ļāva autorei viegli veikt secinājumus par izvēlēto pētījuma metodi.
Lai panāktu izvirzītā darba mērķi, autore izanalizēja un veica secinājumus par pētījumu un izpētīto literatūru. Autore saprata, ka cenas un kvalitātes atbilstība, kas kā noskaidrojās ir galvenais pakalpojuma kompānijas tēla veidošanās faktors pieejamā literatūrā ir tikai apskatīta, bet nav pētīta un izzināta līdz galam. Veiktais zinātniski pētnieciskais darbs var noderēt jauno uzņēmumu īpašniekiem, veidojot savas kompānijas tēlu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,48 €
Комплект работ Nr. 1339907
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация