Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:829186
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  IEVADS    3
2.  PRODUKTA APRAKSTS    4
2.1.  Vēsture    4
2.2.  Enerģijas dzērienu apraksts    4
2.3.  Dzīves cikls (enerģijas dzēriens Pasaulē)    5
2.4.  Dzīves cilks ( enerģijas dzērieni Lavijā)    5
2.5.  Tirgus ietilpība    6
2.6.  Aptaujas rezultāti    6
3.  PRODUKTU SORTIMENTS UN IEPAKOJUMA ANALĪZE    7
3.1.  Enerģijas dzērienu ražotāju zīmola analīze    7
3.2.  Iepakojums    7
3.3.  Sortiments    8
3.4.  Izvietojums    9
4.  TIRGUS ANALĪZE    10
4.1.  Konkurentu analīze    10
4.2.  Koncepcija    11
4.3.  Ražotāja atbildība    11
4.4.  Produktu cenu salīdzinājums    11
4.5.  Mārketinga aktivitātes    13
4.6.  Mērķa tirgus    15
4.7.  Patērētāja uzvedības modelis    18
5.  ZĪMOLU POZICIONĒŠANA    19
5.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica (Pasaules tirgū)    19
5.2.  Pozicionēšanas karte    20
6.  ANALOGIE ZĪMOLI    22
7.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    23
8.  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
9.  PIELIKUMS    25
Фрагмент работы

7. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Latvijā neapšaubāmi populārākais enerģijas dzēriens ir „Cēsu alus” Dynamit ar 30% tirgus daļu, kam seko pasaulē populārākie zīmoli Red Bull un Monster.
• Enerģijas dzērieni Latvijā ienāca neilgi pēc to ieviešanas pasaules tirgū, taču pagāja salīdzinoši ilgs laiks un tika ieguldīti lieli līdzekļi marketingā, līdz šī prece kļuva tik populāra, cik tā ir.
• Aptaujas rezultāti liecina, ka iecienītākais enerģijas dzēriens ir Red Bull, taču tirgus dati rāda, ka tas ir Dynamit. No šī varam secināt, ka 17-19 gadu vecu jauniešu vidū, kas bija mūsu anketas mērķauditorija, mīļākais ir Red Bull, taču, ikdienā tie izvēlas lietot lētāko, produktu, kas ir Dynamit, jo cena ir galvenais faktors enerģijas dzēriena izvēlē.
• Red Bull ir atzīts par kvalitatīvāku, garšas, aktīvo mārketinga aktivitāšu un dizaina estētiskās pievilcības dēļ.
• Mērķa tirgus šim produktam ir 13-35 gadus veci cilvēki, īpaši tie, kas nodarbojas ar ekstrēmiem sporta veidiem, galvenokārt vīrieši.
• Enerģijas dzērienu tirgus aug vienmērīgi kopš 2003. Gada un visi dati liecina par to, ka tas nebeigs augt.
• Šie zīmoli pielieto marketinga un produkcijas koncepciju, ne tikai nodrošinot, pēc iespējas vairāk mazuma un vairumtirgotājus ar savu preci, bet arī nodarbojoties ar ļoti plašām marketinga akcijām.
• Enerģijas dzērienu ražotāji savai produkcijai izvēlējušies ļoti izteiksmīgus nosaukumus, kas simbolizē to saturu. Neatpaliek arī ražotāju agresīvie logo un simboli, ko izmanto ne tikai uz produkta iepakojuma, bet arī visās mārketinga aktivitātēs.
• Enerģijas dzērienu ražotājiem vajadzētu sadarboties ar farmaceitiem un izveidot speciālus enerģijas dzērienus, kas ir veselīgi un neatstāj sliktu iespaidu uz cilvēka veselību.
• Galvenais enerģijas dzērienu popularizēšanas veids ir dažādu pasākumu, mākslinieku, atlētu u.c. sponsorēšana un sava logo izvietošana pēc iespējas pamanāmākās vietās. Nevar noliegt, ka šis ir ļoti efektīvs paņēmiens.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация