Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:831101
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.08.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  INTERNETA VEIKALS KĀ DARBĪBAS VEIDS    8
1.1.  Elektroniskās komercijas raksturojums    8
1.2.  Interneta veikala darbības princip    13
1.3.  Elektroniskā komercija Latvijā    15
1.4.  Interneta komercijas tiesiskais regulējums Latvijā    20
1.5.  Kā ir organizēta Latvijas interneta tirdzniecība    23
2.  UZŅĒMUMA XXX FINANSU STĀVOKĻA ANALĪZE    26
2.1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu XXX    26
2.2.  Uzņēmuma horizontālā un vertikālā analīze    27
2.3.  Likviditātes rādītāji    37
2.4.  Finansiālās stabilitātes rādītāji    38
2.5.  Aktīvu pārvaldīšanas rādītāji    40
2.6.  Rentabilitātes rādītāji    41
2.7.  Altmana Z punkta modelis    42
3.  PASĀKUMI UZŅĒMUMA FINANSU STĀVOKĻA UZLABOŠANAI    45
3.1.  Loģistikas procesi uzņēmumā    45
3.2.  ABC XYZ – interneta veikala preču grupu analīze    47
3.3.  Stratēģiju izstrāde preču iepirkšanai    54
3.4.  Piegādātāja izvēle, kas piegādā interesējošās preces    58
3.5.  Cenu noteikšana iepirktajām precēm    61
3.6.  Klientu servisa kvalitātes uzlabošana    65
  NOBEIGUMS    69
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    71
  PIELIKUMI    72
Фрагмент работы

IEVADS
Pēdējo gadu laikā Latvijā internets ir piedzīvojis strauju izaugsmi, jo daudzi no uzņēmumiem saskatīja internetā biznesa vidi, kur var labi nopelnīt. Tika izveidoti ļoti liels skaits interneta veikalu, kur var iegādāties praktiski visu – sākot no ziediem, grāmatām un traukiem un beidzot ar sadzīves elektronisko tehniku un mēbelēm. Līdz ar to pieaug aktīvo iedzīvotāju skaits, kas izmanto internetbankas, kas savukārt veicina iepirkšanos interneta veikalos.
Ir zināms, ka uz doto brīdi Latvijā pastāv 300 interneta veikalu. Ar lielāko interneta veikalu adrešu daļu var iepazīties apmeklējot interneta adresi - www.salidzini.lv.
Interneta veikali ir ideāla iepirkšanās vieta cilvēkiem, kuriem pietrūkst laika vai arī viņi kaut kādu iemeslu dēļ nevar apmeklēt citas tirdzniecības vietas. Klientam nepieciešams tikai izvēlēties preci, apmaksāt to un gaidīt, kad tā tiks piegādāta uz viņa norādīto adresi. Viens no galvenajiem interneta veikala plusiem ir tāds, ka tie klientam var piedāvāt daudz lielāku preču klāstu nekā parasti veikali, jo viņiem nerodas problēmas, kas saistītas ar preču izvietošanu.
Mūsdienās, kad konkurence starp interneta veikaliem ar katru dienu pieaug, bet pirktspēja, sakarā ar finansiālo krīzi valstī, samazinās daudziem interneta veikaliem iestājas grūti laiki. Tāpēc šobrīd ir nepieciešams novērtēt savas iespējas šajā biznesa sfērā, to, vai ir vērts turpināt vai arī jāpārtrauc sava darbība. Kā arī ir nepieciešams klientiem piedāvāt aizvien jaunākas preces, kuras nav pieejamas pie konkurentiem, tajā pat laikā saglabājot servisa kvalitāti un uzlabojot to.
Diplomdarba mērķis ir: apskatīt uzņēmuma XXX loģistikas procesus un izstrādāt priekšlikumus šo procesu optimizācijai.
Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
• Internet – tirdzniecības kopīgā analīze
• Latvijas interneta veikalu darbības analīze
• Uzņēmuma finansu analīze
• Ieteikumi šo procesu optimizācijai
Darbā tiks izpētīts interneta veikals www.shop.lv, kurš jau iepriekš minētajā nozarē darbojas jau trīs gadus un kuram ir apmēram 10 000 klientu. Interneta veikala apgrozījums ir vairāk nekā 1000 000 latu gadā un ir vairāk nekā 30 000 liels preču klāsts.

1. INTERNETA VEIKALS KĀ DARBĪBAS VEIDS
1.1. Elektroniskās komercijas raksturojums
Plašākā nozīmē, elektronisko komerciju var definēt kā uzņēmējdarbības veidu, kas, lai varētu veikt tirdznieciskus darījumus, izmanto elektroniskos datu apmaiņas līdzekļus. E – komercijas objekts ir tas, uz ko tiek vērsta e – komercijas sistēmas darbība. Tas var būt gan dažadas preces, pakalpojumi un informācija. Reālajā dzīvē, e – komercija tiek apskatīta kā uzņēmējdarbības vadīšanas metode, kas sevī ietver jauno tehnologiju, informācijas resursu un globālā tirgus vajadzību iespējas. Tādējādi, e – komercija var tikt definēta šādi:
Elektroniskā komercija ir mūsdienu uzņēmējdarbības metodologija, kas tiek izmantota organizāciju, tirgotāju un patērētāju vajadzību samazināšanai, tajā pat laikā paaugstinot produkcijas, servisa un piegādes ātruma kvalitāti. Elektroniskā komercija savām vajadzībām izmanto arī datortīklus, lai atrastu un atjaunotu informāciju, kas ir nepieciešama, lai pieņemtu lēmumus [1].

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −35,68 €
Комплект работ Nr. 1231235
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация