Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:843584
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Nodokļu jēdziens    4
2.  Nodokļu administrēšanas teorētiskās pamatnostādnes zinātniskajā un nozares literatūrā    8
3.  Nodokļu administrēšanas praktiskā realizācija Latvijā    13
3.1.  PVN administrēšana    18
3.2.  IIN administrēšana    21
3.3.  Nekustāmā īpašuma nodokļa administrēšana    22
3.4.  UIN administrēšana    23
4.  Nodokļu administrēšanas uzlabošanas iespējamie virzieni    28
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    36
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
SECINĀJUMI
1. Nodokļu administrēšana tiek uztverta kā nodokļu administrācijas darbība, kas kontrolē likumdošanas ievērošanu;
2. Nodokļu administrēšana ir nodokļu sistēmas pārvaldība.
3. Veiksmīga vai neveiksmīga nodokļu administrēšana veido maksātaju attieksmi pret
nodokļiem un valdību kopumā.
4. Nodokļu sistēmas dažādās attīstītās valstīs pamatā ir līdzīgas, jo līdzīgi ir nodokļu raksturojošie lielumi, piemēram, nodokļa objekts, atvieglojumi, u.c.. Latvija nav izolēta no apkārtējās pasaules, tādēļ ir svarīgi analizēt, kāda ir ārvalstu pieredze nodokļu sistēmu veidošanā. Īpaši tas attiecas uz Eiropas Savienību.
5. Likums „Par nodokļiem un nodevām” ir vispārīgs un nosaka vispārīgos nodokļu piemērošanas principus. Tas ir pieņemts 1995. gadā un turpmākajā laika periodā ir daudzkārt būtiski grozīts, tādēļ ir nepieciešams jauns likums, kurā būtu precīzi, skaidri un saprotami definēta nodokļu un nodevu sistēmas būtība.
6. Jāturpina darbs pie jaunas sodu sistēmas izstrādes par nodokļu likumu pārkāpumiem. Pašlaik spēkā esošā sodu sistēma paredz piemērot soda naudas no 100% līdz 200% apmērā no nesamaksātās nodokļu summas. Sods tiek uzlikts neatkarīgi no pārkāpuma veida un neņemot vērā lietas apstākļus konkrētajā situācijā. Tādējādi uzņēmēji bieži tiek sodīti ar 100% soda naudu arī gadījumos, ja pārkāpums radies kļūdas dēļ vai likumu neizpratnes dēļ, dažkārt šis sods tiek piemērots arī tajos gadījumos, kad nodokļu maksātājs pats ir atklājis kļūdu un to uzrādījis nodokļu administrācijai.
7. Normatīvajos aktos nav definēti jēdzieni “fiktīvs uzņēmums” un “fiktīvas personas”, līdz ar to nav seku uzņēmumu apzinātai sadarbībai (ar mērķi izvairīties no nodokļu samaksas) ar šādām personām, nodokļu pārmaksas un atmaksas pieprasījuma gadījumos Valsts ieņēmumu dienests ir spiests atmaksāt nodokļu pārmaksas, jo likumi neparedz uzņēmumu atbildību par savu darījuma partneri.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация