Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:846579
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  VID nodaļas darbības raksturojums    5
1.1.  VID nodaļas funkcijas    5
1.4.  Darbinieku kontrole un atbildība par darba pienākumiem    15
2.  Nodokļu maksātāju reģistrācija un izslēgšana no reģistra    16
2.1.  Nodokļu maksātāju kategorijas VID nodaļā    16
2.2.  VID klientu apkalpošanas darba procedūras    18
2.3.  Nodokļu maksātāju reģistrācijas process    20
2.4.  Nodokļu maksātāju iesniedzamā (tekošā) dokumentācija    25
2.5.  Nodokļu maksātāja izslēgšana no uzskaites    27
3.  Nodokļu maksātāju uzskaite    30
3.1.  Nodokļi maksātāju kopsavilkumu reģistri un to paraugi    30
3.2.  Nodokļu maksātāju uzskaites reģistri    31
3.3.  Nodokļu iemaksu pareizības analīze un kontrole    33
3.4.  Citi nodokļu uzskaites dokumenti VID nodaļā    33
4.  VID nodaļas darbs galveno nodokļu administrēšanā    34
4.1.  Pievienotās vērtības nodokļa (PVN) administrēšana    34
4.2.  Uzņēmuma ienākuma nodokļa (UIN) administrēšana    36
4.3.  Iedzīvotāju ienākuma nodokļa (IIN) administrēšana    37
4.4.  Valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (VSAOI) administrēšana    39
5.  VID nodaļā pielietojamais nodokļu maksātāja kontroles mehānisms    41
5.1.  Kontroles veidi VID nodaļā    41
5.2.  Novērošana kā kontroles veids    42
5.3.  Apsekošana    43
5.4.  Tematiskās pārbaudes    44
5.5.  Deklarāciju un citu atskaišu pārbaude    46
5.6.  Audits, pretpārbaudes    48
  Saīsinājumu saraksts    50
  Secinājumi    51
  Izmantota literatūra    53
Фрагмент работы

Secinājumi
Pateicoties piedāvātajam prakses laikam, man bija iespēja ieskatīties un darboties vienā no svarīgākajām un atbildīgākajām valsts institūcijām Valsts ieņēmumu dienestā.
Uzskatu, ka man kā praktikantei tika uzticēta liela atbildība, ar kuru šīs iestādes darbinieki saskaras katru dienu.
Ar prakses piedāvāto darbu esmu apmierināta. Darbs prasīja dažāda apjoma informācijas izmantošanu, psiholoģisku savaldību, bija nepieciešama laba komunikabilitāte un prasme strādāt ar VID darbiniekiem.
Pēc veiktās prakses pētījumiem un analīzes izriet virkne secinājumu, kuri apkopo VID darbību kopumā:
1. VID ir juridiska persona, kuras pārvaldes struktūru un darba organizāciju reglamentē šādi normatīvie akti - „Darba likums”, likums „Par Valsts ieņēmumu dienestu”, „Valsts civildienesta likums”, likums „Par nodokļiem un nodevām”, „Korupcijas novēršanas likums”, „Darba aizsardzības likums”, „VID ierēdņu un darbinieku Ētikas kodekss”, Ministru kabineta noteikumi, iekšējie darba kārtības noteikumi, u.c. normatīvie akti.
2. VID RRI Latgales priekšpilsētas nodaļas struktūrvienība sastāv no septiņām daļām, t.i. Lietvedības sektors, Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu daļa, Nodokļu maksātāju konsultācijas daļa, Pārskatu un deklarācijas dala, Maksājumu uzskaites daļa, Maksājumu analīzes daļa un Nodokļu parādu administrēšanas daļa.
3. Nodokļu maksātāji – ir Latvijas Republikas (rezidenti) vai ārvalstu (nerezidenti) fiziskās un juridiskās personas un uz līguma vai norunas pamata izveidotas šādu personu grupas vai to pārstāvji, kas veic ar nodokli apliekamas darbības vai kam tiek garantēts ienākums nākotnē. Kārtību, kādā nodokļu maksātāji un nodokļu maksātāju struktūrvienības ir reģistrējamas VID un iesniedzamos dokumentus nosaka MK.
4. VID RRI Latgales priekšpilsētas nodaļā klientu apkalpošanai ir izveidota Nodokļu maksātāju apkalpošanas zāle un Nodokļu maksātāju konsultācijas daļa, kur klienti nepieciešamības gadījumā var viegli un ātri noskaidrot nesaprotamos jautājumus, kurus palīdzēs atrisināt attiecīgās daļas darbinieks, kurš īsi un konkrēti atbildēs uz neskaidrajiem, ar nodokļiem saistītajiem, jautājumiem. Uz 2004.gada beigām VID ir izveidojis 55 klientu apkalpošanas zāles, kurās tiek apkalpoti nodokļu maksātāji un muitas klienti.
5. Maksājumu uzskaiti veic VID, nodrošinot aprēķināto un samaksāto maksājumu iegrāmatošanu NIS atbilstoši Nodokļu uzskaites rokasgrāmatas norādījumiem. Pieņemtās un NIS REG reģistrētās atskaites zālē tiek sašķirotas pēc nodokļu veida un tālāk nodotas ievadei NIS.
6. Apskatoties visu VID RRI nodaļu NM statistiku, var secināt, ka uz 2008.gada beigām pirmajā vietā atrodas VID RRI Latgales priekšpilsētas nodaļa, kur ir visvairāk nodokļu maksātāju.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,98 €
Комплект работ Nr. 1234228
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация