-
Jauna produkta ieviešana tirgū
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 8 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 10 |
1.1. | Idejas apraksts | 10 |
1.2. | Uzņēmuma darbības nozaru raksturojums | 11 |
1.2.1. | Tekstilizstrādājumu ražošana Latvijā | 11 |
1.2.2. | Konkurentu raksturojums un analīze | 13 |
1.3. | SIA "Pupiņa" apraksts | 15 |
1.3.1. | Produkcijas un mērķa tirgus raksturojums | 15 |
1.3.2. | Uzņēmuma misija un mērķi | 19 |
1.3.3. | Uzņēmuma juridiskā forma | 20 |
2. | PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA | 23 |
2.1 | Produkta zīmols un iepakojums | 23 |
2.2. | Pašizmaksas aprēķins un cenas noteikšana | 30 |
2.3. | Jaunā produkta ieviešanas aktivitāšu plāns | 37 |
2.3.1. | Tirdzniecība internetā | 41 |
2.4. | Projekta apkopojums | 44 |
3. | TEHNOLOĢISKĀ DAĻA | 49 |
4. | DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA | 59 |
4.1. | Dabas aizsardzība | 59 |
4.2. | Darba aizsardzība | 60 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 65 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 67 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot diplomprojektu darba autore izvirzīja sekojošus secinājumus:
• Ik dienas tirgū parādās arvien jauni produkti, kas visbiežāk ir pilnveidotas vai uzlabotas jau tirgū esošas preces, kas paredzētas pircēju vēlmju un vajadzību pilnīgākai apmierināšanai.
• Pircēju vēlmes ir ļoti mainīgas un nepastāvīgas, tādēļ pirms jauna produkta ražošanas uzsākšanas precīzi jānosaka, ko konkrēti un kādam mērķim ražot, lai tas veiksmīgi izturētu konkurenci.
• Jauna produkta ieviešana tirgū no vienas puses ir ļoti riskanta, jo, piemēram, neprecīzi noteikts pieprasījums tirgū vai nepareizi izvēlēts mērķa tirgus uzņēmumam var radīt zaudējumus, bet no otras puses tā var kļūt par uzņēmuma veiksmes faktoru, jo piesaista arvien lielāku pastāvīgo pircēju loku un veicina uzņēmuma atpazīstamību.
• Diplomdarba pētījuma objekts ir bērnu tekstilizstrādājumu ražošanas nozare, savukārt darba pētījuma priekšmets ir jaunās bērnu tekstila sedziņas ieviešana Latvijas tirgū.
• Dažādu tekstilizstrādājumu ražošana ir viena no Latvijas tautsaimniecības nozarēm, kurā iezīmējas valsts kultūras īpašības un dzīves uztvere, turklāt jāmin, ka šo uzņēmumu ražotā produkcija ir atzīta un pieprasīta ne tikai vietējā tirgū, bet arī Eiropā un pārējā pasaulē.
• Bērnu tekstilpreču tirgus Latvijā ir diezgan piesātināts ar dažādām precēm, turklāt tajā darbojas daudzi uzņēmumi, kas paši ražo savu produkciju, un no tiem pazīstamākie ir SIA "Dream Factory", SIA "Sidrabmeijas" un Griķuspilveni.lv.
• Jaundibināmais uzņēmums SIA "Pupiņa" šūs specializētas sedziņas (barošanas spilventiņus) jaunajām māmiņām, kas gan mazulim, gan māmiņai barošanas laikā liks justies droši.
• SIA "Pupiņa" misija ir piedāvāt augstas kvalitātes produkciju no Latvijā ražotiem izejmateriāliem, lai apmierinātu jauno māmiņu vajadzības un radītu komfortu viņu mazulim, savukārt uzņēmuma mērķi ir: pirmkārt, attīstīt un pilnveidot uzņēmumu, pierādot tā konkurētspēju starp pārējiem nozares uzņēmumiem, otrkārt, atvērt savus mazumtirdzniecības veikalus; treškārt, veiksmīgi iekarot Latvijas tirgu, izveidojot ilgtspējīgas biznesa attiecības ar sadarbības partneriem un pievēršot lielāku uzmanību mārketinga aktivitāšu īstenošanai.
…
Diplomdarbā izstrādāta jjauna produkta ieviešana tirgū. Izmantota datu analīze, aprēķini u.c.
Nav grafiskās daļas.
- Eiro ieviešana Latvijā
- Jauna produkta ieviešana tirgū
- Jauna produkta virzīšana tirgū
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
Дипломная для университета56
Оцененный! -
Vērtētāja darba pamatprincipi nekustamo īpašumu tirgū
Дипломная для университета68
-
Mazo uzņēmumu konkurētspējas palielināšanas virzieni mēbeļu ražošanas tirgū
Дипломная для университета66
Оцененный! -
Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Дипломная для университета60
-
Stratēģiskās partneru savienības starptautiskā tirgū
Дипломная для университета62