Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:861413
 
Оценка:
Опубликованно: 29.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

Pēc standartlīmeņa noteikšanas analīzes rezultātiem tiek secināts, ka Latvija nevarēs sasniegt mērķi un kļūt par inovāciju ekonomiku, ja valsts vadītāji neveicinās tradicionālo ekonomikas sektoru modernizāciju un ciešāku saikņu veidošanu starp vietējiem uzņēmumiem no vienas puses un vietējo R&D no otras, starp vietējo R&D no vienas puses un starptautisko R&D jomu no otras, starp vietējiem uzņēmumiem un globālo tehnoloģiju tirgu, starp MVU un dinamiskiem lieliem uzņēmumiem Latvijā un ārpus tās robežām. (3)
Viens no iemesliem, kādēļ tieši tagad inovācijas tiek uzskatītas par īpašu jaunās ekonomikas pazīmi un sastāvdaļu ir tas, ka ekonomikā inovācijas no vispārēja attīstības faktora ir kļuvušas par vienu no galvenajiem konkurētspējas faktoriem – gan atsevišķu firmu, gan arī nacionālā līmenī. Jo augstāku attīstības pakāpi sasniedza mūsdienu ekonomiski attīstītās valstis, jo izteiktāka kļuva inovāciju un tās radītās produktivitātes nozīme.
Latvijas integrēšanās pasaules ekonomikā ir vienlīdz atkarīga gan no tās uzņēmumu (gan ārvalstu, gan vietējo) spējas un gribas pieņemt un izmantot ārpus Latvijas robežām radītās zināšanas, gan no Latvijas zinātnieku sekmēm komercializēt valsts iekšienē radītās zināšanas. Tāpēc Latvijas politiķiem un uzņēmējdarbības vadītājiem ir jāvelta lielāka uzmanība tam, lai paaugstinātu Latvijas iespējas atklāt un iepazīt pasaules zināšanas, ievest tās Latvijā, piemērot vietējām vajadzībām un ieviest ražošanas procesos.
Lai Latvija varētu kļūt par inovāciju ekonomiku valstij ir jāveicina
• tradicionālo ekonomikas sektoru modernizāciju un ciešāku saikņu veidošanu starp vietējiem uzņēmumiem
• starp vietējiem uzņēmumiem un globālo tehnoloģiju tirgu
• starp MVU (mazie un vidējie uzņēmumi) un dinamiskiem lieliem uzņēmumiem Latvijā un ārpus tās robežām

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1111134
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация