Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:878191
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori    6
  Abrahama Maslova motivēšanas teorija    7
  K. Alderfera ERG teorija    10
  Hercberga un Maslova teoriju salīdzinājums    10
  Ekonomiskās situācijas un ekonomiskās situācijas izmaiņu apskats    11
  Pētījums par patērētāju vajadzību izmaiņām ekonomiskās lejupslīdes apstākļos    13
  Pētījuma par patērētāju vajadzību izmaiņām ekonomiskās lejupslīdes apstākļos rezultāti    17
  Secinājumi    32
  Pielikumi    36
Фрагмент работы

Vispirms laikam būtu jāsāk ar to, kas vispār ietekmē pircēju rīcību. Visus patērētāju rīcību ietekmējošos faktorus var iedalīt piecās grupās:
„ekonomiskie
Sociālie
Kultūras
Personiskie
Psiholoģiskie.”(Albuže 2007, 47.lpp.)
„Ekonomiskie nosacījumi, kas regulē patērētāja rīcību, ir:
Maksātspēja(ienākumu līmenis, to stabilitāte)
Ietaupījumi
Parādi un spēja tos nomaksāt.”(Albuže 2007, 48. lpp.)
Ekonomiskais faktors ietekmē patērētāja uzvedību visnozīmīgāk, tomēr tas ietekmē arī visus pārējos patērētāju rīcību ietekmējošos faktorus. „Piemēram, piederība kādai noteiktai sociālai grupai lielā mērā atkarīga no cilvēka ienākumu līmeņa.” (Albuže 2007, 49. lpp.) „Sociālie slāņi ir salīdzinoši stabilas sabiedrības grupas, kurās apvienojas cilvēki ar līdzīgām dzīves vērtībām, interesēm un rīcības principiem.”(Albuže 2007, 49. lpp.) Līdz ar to viņi iegādāsies līdzīgus produktus, ies uz līdzīgiem veikaliem un izklaidēsies līdzīgi. „Slāņi atšķiras nevis pēc vienas, bet pēc vairākām pazīmēm(īpašums, ienākumu līmenis, izglītība, darbības veids, dzīvesveids u.tml.)”(Albuže 2007, 49. lpp.) „Patērētāja rīcību tirgū būtiski ietekmē darba nodrošinājums:
Samazinās ienākumu līmenis,
Var zaudēt piederību formālai vai neformālai grupai.”(Albuže 2007, 50. lpp.)
Kultūras faktori saistīti ar „kultūras attīstības līmeni, nacionālajām īpatnībām, reģiona ģeogrāfisko izvietojumu.”(Albuže 2007, 51. lpp.)
Personiskie faktori ir ļoti dažādi – vecums, dzīvesveids, profesija, rakstura īpatnības, pašapziņa, intereses, ienākumi utt. .(Albuže 2007, 52.-54. lpp.)
Psiholoģiskajos faktoros var ietvert motīvu, uztveri, apguvi, pārliecību(pārliecība pastiprina vai vājina motīvu) un nostāju jeb attieksmi(piemēram, atzīšana, ka kādas firmas prece ir vislabākā).(Albuže 2007, 55., 58. lpp.).…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1115012
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация