Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:886356
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  DARBA DEVĒJI UN DARBA ŅĒMĒJI    4
1.1.  Darba devēji    4
1.2.  Darba ņēmēji    9
2.  ATTIECĪBAS DARBA VIETĀ    12
2.1.  Komunikācija starp darba devējiem un darba ņēmējiem    14
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    16
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    18
Фрагмент работы

2.1.Komunikācija starp darba devējiem un darba ņēmējiem
Komunikācija ir informācijas apmaiņa, uz kuras pamata vadītājs var pieņemt efektīvus lēmumus, kā arī pieņemtos lēmumus paziņot saviem darbiniekiem.
Vadītājs 50-90% sava laika tērē sarunām, tas ir, starppersonu informācijas apmaiņai. Te ir jāsastopas ar vairākām būtiskām problēmām. Cilvēki reaģē nevis uz to, kas patiesībā notiek, bet uz to, ko viņi uztver kā notiekošo. Cilvēki var interpretēt vienu un to pašu informāciju dažādi atkarībā no uzkrātās pieredzes. Tas nozīmē, ka daudzos gadījumos cilvēki uztver tikai daļu informācijas. Informācija, kas nonāk pretrunā ar mūsu pieredzi un agrāk apgūtiem jēdzieniem, vai nu vispār netiek pieņemta, vai arī izkropļota saskaņā ar šo pieredzi un jēdzieniem. Pētījumi rāda, ka cilvēkiem piemīt tendence uztvert savas organizācijas problēmas no sava un darba pienākumu viedokļa. Ļoti svarīgi, cik atklāti un godīgi ir vadītāji informācijas apmaiņā ar padotajiem.
Komunikācijas mērķis ir nodrošināt informācijas sapratni. Stājoties informatīvajā apmaiņā un izmantojot simbolus, mēs cenšamies apmainīties ar informāciju un panākt tās izpratni. Par simboliem kalpo vārdi, žesti, intonācijas. Vienu un to pašu vārdu cilvēki var uztvert dažādi, tas nozīmē, ka nosūtītā informācija ne vienmēr tiks atbilstoši saprasta un interpretēta.
Simbolu nozīme izpaužas caur pieredzi un atkarībā no konteksta.Katram cilvēkam ir sava pieredze, un, tā kā katra informācijas apmaiņa ir jauna situācija, neviens nevar būt pārliecināts, ka kāds cits mūsu simbolu sapratīs tāpat kā mēs.
Piemēram, sakot:”Izdariet to, kad jums radīsies iespēja”, padotais var nesaprast, ko jūs gribat:”pēc iespējas ātrāk” vai “kad būs laiks”.
Ja jūs teiksiet padotajam:”Uzmeklējiet mani, ja radīsies problēmas”, nevar zināt, vai padotais sapratīs, ko tieši jūs domājāt ar vārdu “problēmas”.
Komunikācijas problēmas it īpaši var rasties daudznacionālā vide. Komunikācijā liela nozīme ir arī žestiem, stājai, pozai, acīm, brillēm, runas intonācijai.
Starppersonu informācijas apmaiņā ierobežojošs faktors var būt atgriezeniskās saites trūkums. Tā ir ļoti būtiska, jo ļauj konstatēt, vai klausītājs patiešām ir peišķīris ziņojumam to pašu nozīmi, ko jūs.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1327213
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация