Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:898829
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.05.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Ziņojums politiskajā komunikācijā    4
2.  Politiskās komunikācijas auditorija    6
3.  Vēlētāju sociāli ekonomiskais un psihografiskais stāvoklis    7
  Nobeigums    9
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    10
Фрагмент работы

Nobeigums
Komunikācija politikā ir tā, kura izšķir to, cik veiksmīga būs politiskā partija starp citām partijām, cik lielu atbalstu tā gūs un vai ieviesīs uzticību vēlētājos. Vēlētāji no partijām sagaida darbus un problēmu risināšanu, tomēr pirms darbību uzsākšanas, par šiem darbiem ir jāpastāsta. Nav jēgas ziņojumiem, kuri neko sevī neatklāj un kurus saņems nepareizā auditorija. Ziņojumus ir jāsaskaņo ar auditoriju, tie ir jāpersonificē tā, lai vēlētājs justu, ka tieši šī partija ir ieinteresēta tieši viņa kā indivīda labklājības, drošības un labākas nākotnes nodrošināšanā un tieši šo partiju ir vērts atbalstīt un atdot savu balsi par to.
Ir vairāki nosacījumi un raksturlielumi, kurus ievērojot var izveidot tiešām efektīvu ziņojumu. Tomēr galvenais noteikums ir izpētīt auditoriju, kura šo ziņojumu saņems. Tāpat kā auditorijas, arī ziņojumi var būt vairāki, jo ne vienmēr viens un tas pats ziņojums spēs aizraut un likt apdomāt savu izvēli dažādām auditorijām. Sabiedrība laika gaitā ir ļoti mainījusies. Ja kādreiz tā bija viendabīgāka, tad tagad, līdz ar dažādu jaunu tehnoloģiju parādīšanos un milzīgo informācijas plūsmu, kura nevienā brīdī neapstājas, sabiedrība ir tendēta dalīties grupās, kurai ir katrai sev raksturīgais, savas darbības, uzskati un vērtības. Lai noskaidrotu, kādas ir šīs auditorijas un kādu vēstījumu katrai no tām vislabāk būtu nodot, var veikt vēlētāju psihografiskos pētījumus. Ar šo paņēmienu tiek padziļināti analizēta auditorija, ļaujot noskaidrot svarīgākās vērtības, domas, uzskatus un problēmas, par kurām sabiedrība domā. Politiskajai partijai ir jācenšas savos ziņojumos šīs domas ietvert, radot personīgu sajūtu vēlētājos, ka partija viņus saprot un atbalsta.
Politiskajā komunikācijā ziņojumu veidošana un nodošana ir ļoti svarīgs un atbildīgs uzdevums, jo politikā vārdam ir liels spēks, bieži vien pat lielāks, nekā reāliem darbiem. Tomēr ar solījumiem nevajag pārspīlēt, ja vien partija pie varas nevēlas būt īslaicīgi. Sabiedrība vēro arī reāli paveikto un, ja vienu reizi paveicās, tad nākamreiz tukšas runas vairs nebūs efektīvas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация