Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:898860
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Reklāma    6
1.1.  Reklāmas veidi un iedalījums    6
1.2.  Reklāmas uzdevums    6
1.3.  Reklāmas mērķi un sauklis    7
1.4.  Reklāmas veidošana    8
1.5.  Reklāmas plāns    9
2.  Reklāmas veidi    11
2.1.  Reklāma televīzijā    12
2.2.  Reklāma tirdzniecības vietās    12
2.3.  Reklāma radio    13
2.4.  Reklāma laikrakstos    14
2.5.  Vides reklāma    15
2.6.  Transporta reklāma    16
3.  Reklāmas izplatība    17
3.1.  Reklāmas izplatības veidu priekšrocības un trūkumi    17
3.2.  Faktori, kas ietekmē reklāmas izplatību    19
3.3.  Reklāmas tirgus apgrozījums Latvijā    21
4.  Pētījuma rezultātu analīze    22
4.1.  TV3 un LNT reklāmas    22
4.2.  Anketēšanas apkopošana    23
  Secinājumi    25
  Terminu un saīsinājumu skaidrojumi    27
  Izmantotie informācijas avoti    28
  Pielikums    29
Фрагмент работы

Secinājumi
Reklāma kalpo tam, lai informētu potenciālos pircējus par jaunām precēm, pakalpojumiem, to lietošanas īpašībām, reklāmu apmaksā reklāmdevējs, parasti reklāma atgādina noteiktu marku vai preces nosaukumu, kad pircējs veic pirkuma izvēli. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums un firmas zīmes.
Tika strādāts ar „Latvijas Preses izdevēju asociācijas” oficiālo mājas lapas pieejamo, jaunāko informāciju, lai noteiktu reklāmas izplatību Latvijā, un vai reklāmas mediju tirgus apgrozījums Latvijā ir krities. Uzzinājām ,ka Latvijas vispopulārākais reklāmas veids ir TV reklāmas, kurā notiek 67% Latvijas mediju reklāmas gadījumi. Tas ir sakarā ar to, ka mēs daudz laika pavadām pie televizora. To pierāda aptaujas iegūtie rezultāti, kur 66% respondenti apliecināja, ka visefektīvāk reklāmas saturu var uzņemt ar TV reklāmas palīdzību.
Latvijas mediju reklāmas tirgus apgrozījums 2009.gadā ir sarucis par 42%. Šāda pati tendence ir vērojama visā pasaulē. Tas notiek sakarā ar ekonomisko krīzi. Eksperti apgalvo, ka augsti attīstītajās valstīs mediju reklāmas tirgus ir nostabilizējies un dažos reklāmas veidos ir jau vērojami krietni lielāks apgrozījums nekā tas bija „treknajos gados”. Viens no šādiem veidiem ir internets, kuram eksperti paredz par nākotnes galveno reklāmas veidu. Eksperti paredz , ka Latvijas mediju reklāmas tirgus apgrozījums samazināsies līdz 2011.gadam. Eksperti paredz, ka tikai 2012. gadā tirgū būs vērojams pieaugums visos reklāmas segmentos, izņemot presi, taču ļoti liels kāpums būs interneta reklāmām, kuru apgrozījums palielināsies gandrīz par 20%.
Latvijā, salīdzinot ar citām valstīm, ir „mīksti” sodi, ja pārkāpj reklāmas likuma 4.un 5.pantu . Likuma pārkāpējam tiek piešķirts administratīvais sods no 500 līdz 10000 latu apmērā. Parasti sodi sasniedz 500 latus, taču Latvijas vislielākais piešķirtais sods ir 5000 latu būvniecības firmai „ABC” .
Tika iepazītas TV3 un LNT televīziju translētās reklāmas. Tika pierādīta izvirzītā hipotēze, jo pašlaik sakarā ar analogas televīzijas maiņu uz ciparu televīziju pēc digitālās vai virszemes televīzijas ir liels pieprasījums. „Viasat” pakalpojumi ietvēra 8% no TV3 translēto reklāmas biežuma. „Lattelecom” pakalpojumi ietvēra 7% no LNT translēto reklāmas biežuma, kas bija otrā visbiežāk translētā reklāma. Interesanti, ka „Viasat” reklāmas nebija sastopamas LNT, bet „Lattelecom” reklāmas-TV3. Tas ir izskaidrojams ar faktu, ka TV3 pieder „Viasat” kompānijai un reklāmas TV3 viņiem nemaksātu neko. Viņi nesaskata jēgu reklamēt savus pakalpojumus LNT, jo TV3 ir vislielākā televīzija Latvijā. ”Lattelecom” reklāmas netika translētas TV3, jo „Viasat” aizliedza reklamēt citas firmas kompāniju savā televīzijā, kas varētu traucēt piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация