Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:904026
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 29 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  IEVADS    5
1.  TELEKOMUNIKĀCIJU TIRGUS RAKSTUROJUMS    8
1.1.  VISPĀRĒJS PASAULES TELEKOMUNIKĀCIJU TIRGUS RAKSTUROJUMS    8
1.3.  BALTIJAS TELEKOMUNIKĀCIJU TIRGUS STRAUJĀS PĀRMAIŅAS    18
2.  STARPTAUTISKO PRIEKŠAPMAKSAS TELEKARŠU TIRGU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    25
2.1.  VISPĀRĪGĀ ĀRĒJĀ VIDE    28
2.2.  KONKURENCES VIDES RAKSTUROJUMS    31
2.3.  IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    32
3.  TELEKARŠU RAKSTUROJUMS UN PAKALPOJUMA ANALĪZE    35
3.1.  TELEKARTES VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS UN PIELIETOJUMA NEPIECIEŠAMĪBA    35
3.2.  ĪPATNĪBAS UN PROBLĒMAS KARTES IZVĒLES UN PIELIETOJUMA LAIKĀ    36
3.3.  TELEKARŠU PAKALPOJUMA ANALĪZE LATVIJAS TIRGŪ    42
3.4  ĀRPUS LATVIJAS PIEDĀVĀTO TELEKARŠU PAKALPOJUMA ANALĪZE    50
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    58
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    66
Фрагмент работы

Telekomunikācijas ir viena no valsts prioritārajām nozarēm, kuru attīstības līmenis nosaka valsts ekonomisko un sociālo attīstību. Nozares īpatsvars valsts ekonomikā ir īpaši mainījies pēdējos gados, kad sabiedrībā sāka nostabilizēties tirgus attiecības un strauji pieauga pieprasījums pēc telekomunikāciju pakalpojumiem. Pēdējo desmit gadu laikā telekomunikāciju nozare ir kļuvusi atvērta konkurencei. Tirgū ir ienākuši jauni dalībnieki, samazinot esošo dalībnieku tirgus daļu, kā rezultātā vairumā kompāniju ir ievērojami samazinājušās cenas. Konkurence rosina fiksēto un mobilo sakaru tirgus dalībniekus ieguldīt jaunās tehnoloģijās, lai samazinātu izmaksas un nostiprinātos līdzīgā vidē.
Pasaulē aizvien nopietnāku vietu ieņem mobilo sakaru izmantošana. To panākumu iemesls lielā mērā ir fakts, ka tiem ir personisko sakaru līdzekļa raksturs, kas atbilst patērētāju dzīves stilam un vajadzībai pēc lielākas mobilitātes (vienmēr pieejams, datu pārraides un dažādu nepieciešamu ikdienas pakalpojumu iespējas utt.) Līdz ar to īpašu atzinību iemantojušas priekšapmaksas mobilo telefonu zvanu kartes. Bet šajā darbā tiks apskatītas tikai zvanu kartes, kuras piemērotas starptautisku sarunu veikšanai no fiksētā telekomunikāciju tīkla.
Telekaršu piedāvājums parasti ir tikai papildus peļņas gūšanas avots nopietnām lielām kompānijām. Tomēr ārvalstu pieredze liecina, ka pirmais darbības vilnis jaunajiem operatoriem parasti saistās tieši ar priekšapmaksas kartēm un, vadoties no to prasmīgas vai neprasmīgas darbības, izveidojas jauno operatoru turpmākais liktenis. Bet, lai nodrošinātu kvalitatīvus sakarus, jāiegulda ne mazums līdzekļu, ko nav iespējams atpelnīt tikai ar telekaršu pakalpojuma tirdzniecību vien. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация