Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:918705
 
Оценка:
Опубликованно: 16.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Ar importu un eksportu saistīti termini    4
2.  Starptautiskā tirdzniecība    5
2.1.  Lietišķā komunikācija    5
2.2.  Starptautiskās tirdzniecības līguma pamatprincipi    7
3.  Pārtikas preču grupas    9
4.  Importa un eksporta apjoms Latvijā    10
4.1.  Lauksaimniecības un pārtikas preču imports un eksports    10
4.2.  Zivju imports un eksports    13
4.3.  Piena izstrādājumu imports un eksports    14
4.4.  Gaļas imports un eksports    15
4.5.  Dzērienu imports un eksports    17
4.6.  Pārtikas produktu imports un eksports Latvijā 2006. - 2008. gadam    19
5.  Sadarbības valstis    21
  Secinājumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Фрагмент работы

Vērojot vienas valsts, šajā gadījumā, Latvijas tirgus apjomu, bieži jāsecina – šis tirgus ir mazs. Lai kompānija un kāda nozare kopumā varētu palielināt savus ienākumus un izmantot specializācijas priekšrocības, ir vērts apsvērt citu valstu tirgus iespējas un sadarbības uzsākšanu ar partneriem ārzemēs. Līdz ar to jāuzdod daudz jautājumu, piemēram: kāpēc ārzemju partneris sadarbosies ar mums, pirks mūsu izstrādājumus no Latvijas, nevis Rumānijas, Indijas vai Igaunijas firmas? Ar ko mūsu produkts ir labāks salīdzinājumā ar citām valstīm? [2, 227. lpp.]
Specializācijas organiskās saites ar starptautisko tirdzniecību no ekonomiskās uzvedības, rīcības motivācijas viedokļa labi raksturo izcilā ekonomista D. Rikardo (1772 – 1823) modelis. Saskaņā ar šo modeli:
1.valsts specializējas to produkcijas veidu ražošanā, kuru ražošanas izmaksas ir zemākas nekā analogu preču ražošanas izmaksas citās zemēs;
2.ja kādā valstī kādas preces ražošanas izmaksas ir augstākas nekā analogas preces ražošanas izmaksas citās valstīs, ekonomiski lietderīgi ir šo preci savā valstī neražot, bet importēt no tās valsts, kur šīs preces ražošanas izmaksas ir zemākas, tātad prece lētāka;
Būtībā ir runa par resursu ekonomiju pasaules mērogā. Tomēr Rikardo modeļa īstenošana starptautiskajā tirdzniecībā sastop dažādas barjeras. Te jāmin gan valūtas kurss, gan ekonomiskā politika. [12, 4. lpp.]
Tomēr, lai veiksmīgi noritētu starptautiskā tirdzniecība, uzņēmējam ir jāzina lietišķā komunikācija un jāpārzina starptautiskās tirdzniecības pamatprincipi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация