Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:924786
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.07.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  Ievads    5
1.  PRODUKTU POLITIKA    7
1.1.  Produkts, tā vērtība un komunikācija    7
1.2.  Klientu kapitāls un tā nozīme    13
1.3.  Produkta vadīšana    19
2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS RAKSTUROJUMS UN PROBLĒMAS    27
2.1.  Uzņēmuma mērķi, stratēģija un komunikācija    27
2.2.  Klientu piesaiste un to lojalitātes veidošana    35
2.3.  Produktu sortiments un dzīves cikls    40
3.  JAUNĀ PRODUKTA NOVĒRTĒŠANA UN PERSPEKTĪVITĀTE    49
  SECINĀJUMI    62
  PRIEKŠLIKUMI    63
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    64
  PIELIKUMS    66
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā ir tādu preču ražošana, kas nepieciešama klientiem viņu vajadzību apmierināšanai, tādēļ uzņēmumiem veidojot produktu politiku ir jābalstās uz klientu un tā vajadzībām, jāņem vērā klientu viedoklis un ieteikumi.
2. Mūsdienās arvien nozīmīgāko vietu ieņem uzņēmumi, kas piestrādā pie tā, lai izveidotu spēcīgu un atmiņā paliekošu zīmolu, tādēļ ir nepieciešams klientiem atklāt uzņēmuma emocionālo pusi, jo visi zīmola pirkumi balstās uz emocijām.
3. Nākotnē veiksmīgāki būs tie uzņēmumi, kas vairāk pievērsīsies inovācijai, kas attīstīs jaunus produktus, veicinās darbinieku zināšanu līmeņa paaugstināšanos, jo tādejādi viņi savus uzņēmumus padarīs pievilcīgākus klientu acīs un pats uzņēmums būs labāk sagatavots ekonomiskajām izmaiņām valstī, tirgū.
4. Uzņēmuma SIA „Līvas grupa” vadītājs, kā galveno mērķi ilgtermiņā izvirza klientu piesaisti, kas vēlētos iegādāties koka pildrežģu mājas, bet šobrīd uzņēmumā reāli netiek veiktas nekādas darbības, lai palielinātu klientu skaitu. Uzņēmums pievērš mazu uzmanību komunikācijai ar klientiem ar reklāmas starpniecību, tādēļ šobrīd tā klientu skaits ir nemainīgs.
5. Uzņēmuma vadība nav izstrādājusi produktu stratēģiju, kas kavē jaunu klientu piesaisti un esošo paturēšanu. Tādēļ arī uzņēmumā nav īstas skaidrības, kā jānorisinās produktu attīstībai, kas kopumā kavē paša uzņēmuma izaugsmi.
6. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka kopējās izmaksas, lai varētu uzsākt mēbeļu ražošanu, uzņēmumam bija 16 529 Ls. Nepilnu divu gadu laikā no mēbeļu izgatavošanai pēc individuāla pasūtījuma uzņēmums nopelnījis 15 092,23 Ls, lai tiktu atpelnīti visi ieguldītie līdzekļi, uzņēmumam ar mēbeļu ražošanu vēl jānopelna 1436,77 Ls, tas nozīmē, ka jaunais produkts ir ļoti perspektīvs, jo tikai nepilnu divu gadu laikā tas ir atpelnījis gandrīz visus tajā ieguldītos līdzekļus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация