Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:943197
 
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Ievads    5
1.  Kas ir QooQoo?    6
1.1.  Ko nozīmē “QooQoo”?    7
1.2.  Aļona Bauska    8
1.3.  QooQoo zīmola dizains    9
1.4.  QooQoo jaunākā kolekcija    10
1.5.  QooQoo zīmola atpazīstamība    12
1.6.  Atpazīstamība Latvijā    12
1.7.  Panākumi ārpus Latvijas    14
1.8.  Slavenības ,kas izvēlās zīmolu QooQoo    15
2.  Zīmola būtība    16
2.1.  Zīmola funkcijas    17
2.2.  Zīmols kā tēla veidotājs    18
2.4.  Laba un sekmīga zīmola pazīmes    20
2.5.  Zīmola lietošanas priekšrocības    21
2.6.  Zīmola veidi un klasifikācijas    22
3.  Praktiskā daļa    23
3.1.  Aptaujas rezultāti    23
3.2.  Reklāmas afiša    27
  Secinājumi    28
  Izmantotā literatūra un avoti    29
  Pielikumi    30
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir izveidots daudzveidīgs materiālu klāsts, kurā ir aplūkota informācija par zīmolu kā tādu, tā veidiem , lietošanas priekšrocībām un informācija par vienu no Latvijas zīmoliem QooQoo.
2. Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti, tika izanalizēta zīmola QooQoo veiksmes un problēmas.
3. Hipotēze par to, ka Latvijas apģērbu zīmolam QooQoo nav daudz problēmu, tas ir veiksmīgs un plaši pazīstams- neapstiprinājās. Veicot aptauju un izanalizējot zīmola QooQoo darbību un sasniegumus, tikai izsecināts, ka zīmols ir plaši pazīstams tikai noteiktai vecuma grupai. Lielākā šī zīmola problēma Latvijas tirgū ir reklāmas un mārketinga trūkums, kas tika izsecināts pēc aptaujas rezultātiem un avotiem teorijas daļā. Kā trūkumu var minēt arī konkrētu šī zīmola veikalu neesamību.
4. Viena no problēma ,kas tika izpētīta ir arī zemā pirktspēja, kas rodas no salīdzinoši augstām cenām pret vidējām Latvijas iedzīvotāju algām. Neskatoties uz daudzām problēmām, zīmols QooQoo, starp Latvijas modes zīmoliem ir izplatīts, tam ir atsevišķa patērētaju grupa, uz kuru tas fokusējas.
5. Ņemot vērā aptaujas rezultātus, ir iespējams uzlabot virzību Latvijas tirgū , mainot cenu politiku, pievēršot uzmanību mārketingam, reklāmām un afišām, kas sniegtu informāciju, par precēm, veidojot atlaižu piedāvājumus, kas ieinteresētu pircējus ar dažādiem ienākumiem un spēt nodrošināt interesi dažādās vecumu grupās.
6. Veicot šo pētijumu, tika uzzināta jauna informācija par zīmolu, tā nozīmi un ietekmi, ieguvu jaunas zināšanas ekonomikā, veicu aptauju pielietoju zināšanas no teorijas daļas kā arī tika izveidota afiša, kura ietvertu sevī zīmola QooQoo aptaujā minētos trūkumus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация