Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:950373
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.06.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Kas ir biznesa plāns un kādam nolūkam tas ir vajadzīgs


Lielākā daļa lietišķo cilvēku vēlas darboties, nevis izvirzīt priekšlikumus. Viņi atzīst par labāku cīnīties, atrasties biznesa centrā, nevis aizmugurē, izstrādājot uzbrukuma plānus. Un daudzi no viņiem pārdzīvo grūtības, kad nepieciešams skaidri izklāstīt savu biznesa saprašanos, kurš bieži ir viņu “otrā daba”.
Tāpēc biznesa plāna sagatavošana un sastādīšana šiem cilvēkiem ir smags pienākums, kurš tomēr ir jāizpilda. Un cik grūti neizskatītos šis pienākums, biznesa plāns absolūti nepieciešams jebkuram uzņēmumam.
Biznesa plānam ir trīs funkcijas.
Pirmkārt, tas var būt izmantots biznesa vadīšanas koncepcijas izstrādāšanai. Parādās iespēja rūpīgi izstrādāt stratēģiju un izvairīties no kļūdām vēl “uz papīra”, nevis praksē, apskatot savu kompāniju no visām pusēm – mārketinga, finansu un ražošanas darbības.
Otrkārt, biznesa plāns ir instruments, ar kura palīdzību uzņēmējs var novērtēt savas kompānijas darbības faktiskos rezultātus par noteikto periodu. Piemēram, biznesa plāna finansu daļa var būt izmantota kā pamats ražošanas darbības budžeta sastādīšanai un rūpīgai kontrolei par to, cik precīzi uzņēmums ievēro šo budžetu. Šajā ziņā biznesa plāns var un arī tam jākļūst par pamatu jaunajam plānam. Pēc kāda laika (turpmāk – periodiski) ar biznesa plāna palīdzību var pārbaudīt kompānijas faktiskos rādītājus ar nolūku atklāt novirzes no tā, nolemt, vai šīs novirzes ir labvēlīgas vai nelabvēlīgas, kā arī noteikt virzienu, kurā biznesam jāattīstās nākotnē.
Un, beidzot, trešā biznesa plāna funkcija (kuru vairums cilvēku uzskata par galveno) ir nepieciešamība piesaistīt vai “iegūt” naudas līdzekļus. Aizdevēju un investoru lielākā daļa neieguldīs savus naudas līdzekļus biznesā, kamēr neieraudzīs biznesa plānu. Pastāv stāsti par uzņēmējiem ar plēsonīgām acīm un riska (“ventures”) kapitāla turētājiem, kuri ar pildspalvu rokās satiekas furšetos, sarunu gaitā uz slapjām salvetēm ātri uzraksta kādu plānu, paspiež viens otram rokas un kļūst par partneriem “karstā” biznesā, liekot savas cerības uz kādu tehnoloģiju. Tomēr tas ir vienkārši mīts. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,48 €
Комплект работ Nr. 1217116
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация